Foto bij 45.

Heel erg bedankt voor de lieve reacties! Ik weet natuurlijk dat het heel flauw is om op zo'n moment te stoppen, maar het moest. Gelukkig heb ik nu - het is 7.15 okay?! - nog even twee minuutjes over om dit deeltje online te zetten. Much love, en tot zondag! (flower)

That moment of involuntary confessions (2)

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (8)

  • GossipGirl21

    Mooi geschreven. De jongens zijn zo lief voor elkaar en voor hun meisjes.

    6 jaar geleden
  • Snorforlife

    Ik moest echt huilen toen ze over dat pesten praatte, ik ben zelf namelijk ook gepest. niet zo erg als zij (natuurlijk in het verhaal), maar ik snap hoe het voelt.

    Ik wil eigenlijk wel iets weten over hoe de relatie was met haar ouders in de tijd dat ze werd gepest.

    Je schrijft echt zo goed, ik vind het zo knap dat je mensen meesleept in je verhaal. Maar dan op een goede manier :)

    Snel verder!

    xx

    1 decennium geleden
  • Manonxxx

    Wauw,
    snel verder...xD
    xx

    1 decennium geleden
  • ultraviolence

    zayn is een cutiepatutie (krul) vraag me niet wat dat is want ik weet het zelf ook niet :Y)

    12,15,17,32,49&50 <3

    1 decennium geleden
  • Aberforth

    13, 29 & 30. Je hebt echt talent. <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen