Foto bij the last day in the village of hatered

langzaam pakte ik mijn tas in, de laatste dag in the villige hidden in the rocks, ik had veel meegemaakt de laatste jaren; niks goeds. onze teamleider docho (docho mihuriki 18, 1 m 75, gebruikt aardsturing) kwam mijn kamer binnen gelopen. 'schiet op, bitch!' riep hij naar me, hij was de enige die zo tegen me durfte te doen. hij was ook de enige die de controle over me had. de mikage (zo heet die toch van de rockvilage?) kwam angstig de kamer binnen gelopen, gevolgt door mijn andere teammate, daikiri (tweeling van docho) de mikage kuchte een paar keer en begon met zijn preek. 'jullie kennen het plan nog? mooi, vermoord de hokage en start een oorlog.' hij wenkte docho naar zich toe en fluisterde hem wat in het oor. ik zou hun met mijn krachten kunnen afluisteren, maar ik wist allang waar dit overging; na dat we de kazekage vermoorde moest ik ook vermoord worden, de cat-eye ketting die docho omhad was gemaakt door orochimaru. mijn eerste meester. die ketting bevatte de kracht om mij te beheersen. op ieder momentr kan docho een seal vormen en de gat seal die ik op mijn polsheb activeren. hij laat de hersencellen afsterven op zn ergste. hij is instaat om me te martelen als ik nniet luister. en waarom? ik was een gehaatte demon. nadat de mikage klaar was met zn preek gaf hij daikiri onze pasjes voor het chunnin examen. 'jullie moeten nu meteen gaan.' mompelde hij. 'maar...' begon ik maar docho trok me aan mn haren mee. 'telaat yuki-cat!'



hello my name is yuki! zonder achternaam -_-
ik ben dol op katten en beheers de god van de dood. ik kan alle soorten vechtstijl ^^ die heeft orochimaru mij geleerd en als je zorgt dat ik een nagel breek, breek ik jou(6) ik ben trouwens 14 nice to meet you ^^(yeah)

Reageer (1)

  • Poochyena

    leuk verhaal snel verder schrijven!^^(cool)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen