De hele dag was het rustig geweest in de winkel, waardoor Cloë zelfs nog even naar starbucks kon om wat drinken te halen voor ons twee. Nu was het bijna sluitingstijd en zaten we allebei een beetje verveel te wachten tot we konden stoppen. "Kunnen we niet gewoon nu al stoppen?" Ik schudde mijn hoofd. "Als er nu toch nog een of andere gek komt die 5 minuten voor sluitingstijd iets wilt gaan kopen en we zijn niet meer open krijgen wij problemen." "Alsof dat gebeurd." "Nee, maar toch als het gebeurt hebben wij een probleem" Cloë zuchtte. Het was een tijdje stil, het enige geluid wat er was kwam door de radio die zachtjes aanstond. "Het is tijd, we mogen sluiten!" Riep Cloë opgelucht toen er op de radio gezegd werd dat het 6 uur was. Lachend liep ik naar de deur toe en draaide het bordje van 'open' naar 'gesloten'. We sloten alles af waarna we vertrokken. Samen liepen we over het pleintje. "Ik moet hier rechts, ik zie je over een paar dagen pas weer, want ik ga nu eerst lekker een paar dagen weg." "Veel plezier dan, ik moet gewoon werken." We zwaaide nog even waarna ik verder liep. Ik besloot om langs het park te lopen omdat het daar altijd wel gezellig was. "He, jij daar!" Ik draaide me om en zag Louis en Niall staan. Ze kwamen naar me toegelopen waarna ze me allebei een knuffel gaven. "Hoe gaat het?" "Goed en met jullie?" "Ook, bevalt het je nog bij Liam?" Ik knikte. "Het bevalt me prima zo" "Was je op weg terug naar Liam?" "Ja, lopen jullie mee?" De twee jongens knikte en liepen met me mee. Onderweg vertelde ze over hoe het op school ging, dat iedereen zich toch wel afvroeg of ik ooit nog terugkwam en dat zelf de leraren aan Liam vroegen hoe het met me ging. "Liam verteld me dit allemaal nooit." zei ik toen ze klaar waren met vertellen. "Hij zegt altijd dat alles op school gewoon zo doorgaat als zoals het was voordat ik wegging." "Nee, dat is helemaal niet zo, Vanity en Sky hebben ruzie met Jordan, dus Jordan zit niet meer bij ons maar bij Rachel, Holly en Helen." "No way, meen je dat?" Louis knikte. "Waarom hebben ze ruzie?" "Omdat Jordan vond dat nu jij weg was Sky en Vanity haar moesten volgen en moesten doen wat zij zegt." "Doen ze dat bij mij dan?" "Nee, Jordan is gewoon chagrijnig dat ze het vaak over jou hebben en alles" Ik zuchtte, toen ik besloot weg te blijven van school, had ik dit niet zien aankomen..

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen