Foto bij 012

'Met Niall.' zei ze glunderend en ze bloosde licht. 'Dat is geweldig!' riep ik en gaf haar nog een knuffel. Er kuchte iemand en snel lieten we elkaar los. 'Ga je mee?' vroeg Niall aan Mai en keek haar vragend aan. 'Go.' zei ik zacht en gaf haar een zacht duwtje in haar rug. Ze keek nog even snel om en snel stak ik mijn duimen op. Met een grote glimlach op haar gezicht liep ze de deur uit. Ik zuchtte diep en bedacht me wat ik vandaag is zou gaan doen. Ik keek even naar Harry die nog vredig lag te slapen. 'Douchen.' zei ik en stond op. Snel pakte ik een setje en liep de badkamer in. Snel douchte ik me en deed mijn haar en make-up. Ik sprong in mijn kleren en stapte de badkamer weer uit. Ik liep de slaapkamer in en legde mijn pyjama op mijn bed. Ik pakte mijn mobiel en keek of ik een sms had. Eentje van mijn nichtje.
PhoebeMeis, ik hou van je en steun je vandaag. Je kan me altijd bellen. xx 'Fuck!' riep ik en gooide mijn mobiel op mijn bed. Ik stormde naar de kamer en keek op de kalender die ik er gisteren zag hangen. 'Nee. Ik ben het vergeten.' piepte ik en liet me langzaam op de bank zakken. 'Wat ben je vergeten?' vroeg Harry slaperig. 'Mijn moeder is vandaag twee jaar overleden.' zei ik zacht met trillende stem. 'Ow Andy.' zei Harry zacht en trok me naar hem toe. Ik begon hard te huilen en sloeg mijn armen om zijn nek heen. Hij wreef met zijn handen over mijn rug heen en wiegde ons een beetje heen en weer. 'Als je er over wilt praten, ik ben er altijd voor je.' zei hij zacht. Hij duwde me een stukje van zich af en keek me aan. Ik glimlachte zwakjes en keek hem in zijn ogen aan. Heel langzaam kwamen onze hoofden dichterbij elkaar.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen