Ik word wakker door Jake die de gordijnen opentrekt. “Kon je ze niet langer toe laten!?” zeg ik terwijl ik mijn hoofdkussen naar zijn hoofd gooi. “Sorry, Heer.” Ik sta boos op terwijl Jake mijn hoofdkussen teruglegt. Hij geeft me mijn kleren aan en stapt de kamer uit. Ik trek ze aan en stap terug naar de eetzaal. Mijn vader zit rustig aan tafel terwijl hij naar buiten kijkt. “Goedemorgen, vader.” Mijn vader kijkt op “Goedemorgen.” Ik krijg een glas water in mijn ha,den geduwd en een bord met rijstebrij. Ik lach terwijl ik naast mijn vader ga zitten. “Het is nog warmer dan gisteren. Het boerenvolk zal nu wel klagen.” Ik knik en kijk naar de zon die mooi over de grasvelden schijnt. “Ik vertrek zodadelijk met de ridders, moet er nog iets gedaan worden?” Mijn vader kijkt bedenkelijk voor zich uit. “Nee, ik denk het niet.” Ik knik en stap naar de deur. “O, Liam Gaan jullie daarna nog naar die pub?” “Ik denk het wel, Louis en Zayn zullen dat wel leuk vinden.” Mijn vader knikt en ik stap naar buiten. “Jake!? Mijn rijkledij!”

Even later sta ik beneden met mijn paard samen met alle andere ridders. “We doen gewoon even een controle ronde in het bos.” De ridders knikken en gaan ze elk een kant op. Ik, Zayn en Louis rijden samen op het pad. “Gaan jullie straks mee naar de pub?” Louis en Zayn knikken. “Kunnen we weer wat knokken.” Lacht Zayn. Louis kijkt hem aan. “Ja kommaan zonder het vechten heb je er niets aan om ridder te zijn.” Louis knikt begrijpend. “Dus we gaan, eerst even snel dit afmaken.” Zeg ik en laat mijn paard sneller rijden.

Volgende hoofdstukje! Veel leesplezier!

Reageer (1)

  • Niallerslove

    Waarom krijg je geen reacties?
    Je verhaal is top!
    Daamn snel verder!(K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen