Foto bij 3

JB= Jai Brooks
JS= Juanita Sourcy

Het was dan wel op een vrijdag dat ik wordt geschorst. Toen ik thuis was aangekomen moest ik gelijk door naar me kamer. Ik pakte me makkelijke kleren uit de kast en trok ze aan. Ik pakte me iPhone, zocht het nummer van Jai op. Jai help me alsjeblieft heb nu 2 maanden straf. Ik ben voor 1 week geschorst. Please reageer.Ik drukte op verzenden. Nog geen vijf minuten later trilde me telefoon. Hoe moet ik je helpen. Ik kan nu niks doen. En waarom ben je voor 1 week geschorst?! Ik las het berichtje. Ik bedacht hoe ik moest reageren. Ik had besloten om maar niet te reageren. Ik legde mijn telefoon op me nachtkastje. Ik stond op. Wat moet ik die 2 maanden doen?! Ik ging weer op me bed liggen en staarde naar me plafond. My friends are in the bathroom getting higher than empire states. Galmde er door me kamer. Ik pakte me telefoon van het nachtkastje en nam op.
JS- Met Juanita
JB- Hoi het is Jai en je staat op de luidspreker Thomas staat naast me.
JS- Wat is er?
JB- We vragen ons af waarom je bent geschorst. Je deed helemaal niks.
JS- Het was al de vijfde keer dat ik eruit was gestuurd wegens groftaal gebruik bij Hiddles.
JB- Ja dus dan moet die je maar voor 1 week schorsen.
JS- Yep, maar me moeder is nu dus razend op me. Alsof zij zo braaf was.
JB- Jouw moeder is wel altijd aardig tegen ons.
JS- Joh maar ik ga hangen me moeder roept me omdat er bezoek is..
JB- Okay bye love you.
JS- Luv u 2.
Ik hangde op en liep naar beneden toe. 'Wat er is?!' vroeg ik. 'Er zitten 2 mensen voor je in de keuken.' zei me moeder. 'Wie?' vroeg ik geïrriteerd. 'Ga zelf maar kijken.' zuchtte me moeder. Ik liep langzaam naar de keuken toe. Ik opende de deur en keek rond. Ik zag Jai en Thomas aan de bar zitten. 'Jai!!! Thomas!!! Wat doen jullie hier?!' gilde ik en vloog hun om de nek.

Reageer (2)

  • AnneMalik

    leuk verhaal (:
    nieuwe abo x

    1 decennium geleden
  • Salute

    Verder! <33

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen