Part 15.
"Niall!" riep ik en trok me met alle kracht los. Ze hielde me niet meer en ik sprintte naar de deur. Ik zag in het water wat luchtbelletjes, ik had gelukkig 3 zwemdiploma's, en Niall zo te zien niet. Ik dook naar beneden in het water. De kou nam mijn lichaam over en ik begon moeilijk te ademen. Ik negeerde het en opende mijn ogen en zag Niall naar de bodem zakken. Ik zwom zo hard als ik kon naar beneden. Net voor hij de bodem raakte had ik hem. En dat maar goed ook want anders had ik niet genoeg lucht gehad. Ik pakte hem bij zijn armen en zwom met alle kracht omhoog. Ik was doodmoe, maar sprak mezelf moed in. 'Kom op Zoë! Je bent er bijna!' sprak ik mezelf toe. Ik kwam boven en hapte meteen naar adem. Ik keek om me heen en zag de boot vlak naast ons. Hij lag stil en bijna alle mensen stonden over de rand naar ons te kijken. Iemand gooide een touw met een zwemband naar beneden. Ik bond het touw om Niall's lichaam en hij werd voorzichtig omhoog gehezen. Er werd ook een touwladder naar beneden gegooid en ik klom omhoog. Toen ik boven kwam kreeg ik gelijk een handdoek om me heen en moest ik gaan zitten. Ik moest hele verhaal vertelen. Ik vertelde van de mannen en Niall. Niall! Ik sprong op en rende richting de eerste hulp. Niemand hielt me verbazendwekkend tegen dus ik kon gelijk door rennen. Daar aangekomen liep ik de eerste kamer in die ik tegen kwam en het was gelijk de goeie! Niall lag in een bed met de andere vier jongens van One Direction om hem heen. "Niall!' riep ik en rende er naartoe. Ze keken alle vijf tegelijk om. Ik ging naast Niall' zijn bed staan. "Gaat het?" vroeg ik bezorgd. Hij glimlachte en knikte. "Jij bent mijn leven gered! Kan ik iets voor je doen?!" vroeg hij. Ik glimlachte en schudde mijn hoofd. "Ik ben allang blij dat alles goed met je gaat," glimlachte ik. "Als je ooit iets nodig hebt moet je het zeggen! We zijn je echt dankbaar, je hebt zijn leven en dat van One Direction gered," zei Liam. "Nee, het is al goed," glimlachte ik, draaide me om en liep de kamer uit.









Reacties? (:

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen