Niall James Horan.

''Zayn?'' Ik rende door de spookhuis heen. ''Zayn, waar ben je?!'' Mijn stem echode door de kille ruimtes heen. ''Zayn!'' Riep ik nu, veel harder dan daarnet. Nu pas verlieten de tranen mijn ogen. Ze drupten langzaam van mijn kin om vervolgens op mijn polo te landen. Een koude hand omsloot mijn pols. Ik kon niet zien wie het was, het was donker. Heel donker. Ik ging er al van uit dat het Zayn was. Tenminste, zo voelde het. ''Zayn, hier ben je.'' Glimlachte ik zacht door mijn tranen heen, toen hij me meenam naar een kamer. Een kamer die nog killer aanvoelde. Een kamer waar ik ogen op me voelde branden. De koude hand om mijn pols verdween en plots ging het licht aan. Het eerste wat me opviel was dat het een normale badkamer was. Zo leek het. Tranen zwelden op toen ik toch de echte Zayn daar zag liggen. In de badkuip.
''ZAAAAAAAAAYN! NEEEEEEE!?''

'Ik ben dus echt in een spookhuis beland.'

Reageer (7)

  • DoraWalrus

    En toen sprong Zayn op:"Gefopt!" en toen hadden ze make up sex.
    EINDE!

    1 decennium geleden
  • pandalover83

    Snel verder

    1 decennium geleden
  • loveyou1D

    omg verder!

    1 decennium geleden
  • Scharry

    Nee hij is niet dood toch. Hij mag niet dood zijn. Dat vind ik niet leuk. Het is leuker als hij ineens opstaat en er dan een horrorfilm van maakt. Dat hij Niall vermoordt en dan zelfmoord pleegt. Dan zijn ze samen dood en maakt het iets draaglijker.

    1 decennium geleden
  • Nyara

    O_O

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen