Foto bij O51 || Charlotte Rosaline Stewart

~Breakfast, boxers and party planning

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • LoveIsLouder

    Mooooiii,,(H)

    Hee, hier ben ik weer met mijn domme reacties!
    Ben een beetje droevig vandaag...:(
    Moet morgen naar school. :(
    De 1ste middelbare schooldag.! Tips?
    Maarja, stond vanmorgen 11uur op, gister trouwens 10 over 12.
    Dat is voor mij een nieuw record!(hoera)
    Maarja. Toen even ontbijten en daarna douchen.
    En toen gingen mijn zus en ik de film the Avengers kyken.
    Oke, als je die pagina hebt gezien zal je misschien denken,
    what the fuck is dit nou weer voor film.
    Nouu, als je hem niet hebt gezien zal ik het even proberen het uit te leggen!

    Even denken!
    Nouja, ik ben niet de beste uitlegger maar het is een actie film..
    En ja, ik heb wel een beetje een voorkeur aan actie.
    Maar ik hou ook wel weer van wat liefdes films.
    Maarja, er zit dus een thor & iron man & the hulk en allemaal van zulke mensen en die verjagen dan slechte mensjes.
    Dusja, het is wel grappig...

    Liedjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee:

    I Loveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee that songggggggggg! (H)

    Hoofdstukjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee:

    Ik heb niet veel tijd om er weer een heel betoog van te maken ,
    Maar dit hoofdstuk is echt lol.! (lol)

    Kudoooooooooooooooooooooooooooooooooootjeeeeee(flower)

    X

    1 decennium geleden
  • 1Dancer

    Sorry dat ik niet reageerde maar ik was op reis naar Italie zoals je wel weet en ik sta nu enorm achter met mijn abonnementen :$$ xxx

    1 decennium geleden
  • xSaarrStyles

    Ik had dus gisteravond een heeeeele lange reactie getypt, en toen kon ik hem ineens niet plaatsen, dus ik ben eigenlijk heeeeeeeeeeeeeel erg boos op Quizlet, maar ik moet natuurlijk nog wel even een reactie plaatsen, want je moet wel even weten dat het een heeeeeel goed geschreven hsje is! Aahh, ik wil ook dat Harry met mij een ontbijtje komt eten in zijn boxer! En Niall moet ook voor jou een ontbijtje maken in zijn boxer! Is het nu weer goed? Ik hoop dat het niet erger wordt ofzo, dat Niall erachter komt, NEEEEEEEEEEEEEEEE, DAT DOE JE TOCH NIET LIEVE ELLEN? Maar, super geschreven!

    1 decennium geleden
  • Chanson

    Aah ik hem hem ook, ik was aant gillen toen ik hem keek en mn broer zat er echt zo bij van ugh is dit mijn zisje xd

    1 decennium geleden
  • Salute

    Super!
    Snel verder <33

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen