Bella's POV:
"Baby,you light up my world like nobody else. The way that you flip your hair gets me overwhelmed" hoorde ik m'n stiefbroer luidkeels meezingen in de gang. "SHUT UP JOSH,IK PROBEER TE SLAPEN" oké ja,het was al 1 uur 's middags..maar ik was gewoon echt geen ochtendmens. En ik zat gisteren nog tot 5 uur 's nachts met m'n beste vriend Ryan te skypen. Ryan woonde in Amerika maar hij was net de mannelijke versie van mij. M'n gedachtes werden verstoord door Josh die de deur van m'n kamer open deed en binnen kwam. "Ga weg" zei ik kortaf. "Iemand heeft een ochtendhumeur. Of moet ik zeggen een middaghumeur?" zei hij lachend. "Haha" zei ik sarcastisch en keek hem aan.
"Ga weg" zei ik.
Tja,ik en Josh waren niet echt de beste vrienden,dat kan ik al maar zeggen.
"Nou nee,ik moest komen zeggen dat je moest opstaan" zei Josh en grijnsde.
"Oké,ga nu maar weer weg" zei ik en draaide me terug om in bed.
Hij lachte en ging m'n kamer uit.
Ik nam m'n gsm van m'n nachtkastje dat nast m'n bed stond en keek omfdat ik sms'en had.
"1 van Ryan" ik zuchte.
Ryan was de enige echte vriend die ik had,maar hij woonde dus in Amerika.
Ik ging m'n bed uit en keek in de grote spiegel die tegenover me stond.
Ik deed m'n haar goed en liep de deur uit.
Als ik de op de trap naar beneden liep,hoorde ik Josh aploudiseren en lachen.
"Gefeliciteerd,je staat toch nog op!" zei hij lachend.
"Rot op" zei ik.
"Net zo vriendelijk als altijd" zei Josh stil,ik denk niet dat het bedoeling was dat ik hem hoorde.
Ik rolde met m'n ogen en liep langs hem.
"Ahja,Jaymi en JJ komen zo meteen langs om te oefenen" zei Josh.
Hij zat in een boyband,Triple J.
"Oké?" zei ik verward,wat maakte mij dat nou uit.
"Dacht dat je dat wel wou weten,want ja JJ heeft nog altijd een crush op je dus.." Josh keek me lachend aan.
Sinds de eerste keer dat ik JJ en Jaymi had ontmoet,zei hij al dat er meer was tussen JJ en ik dan enkel vriendschap.
Euh nee,toch niet.
"Shut up" zei ik geïriteerd en ging een andere kamer in om van Josh's gezaag af te zijn.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen