Al snel hollen de paarden over de weg. We passeren het veld waar Zayn gisteren die blonde gast uitschold. Het is er rustig, en er is niemand aan het werk. Louis en Zayn lopen me achterna. Ik laat mijn paard tot stilstand komen voor de deur van de pub. Er komt veel kabaal uit de pub. “Dat word lachen.” Hoor ik Zayn achter me zeggen. “Zullen we eerst gewoon iets drinken?” stelt Louis voor. “Ja dat lijkt me een strak plan.” Mompel ik terwijl ik achter Louis de pub binnen stap. We gaan aan een tafel zitten en ik kijk de jongens aan. “Gewoon bier?” vraag ik. De jongens knikken en met een lach loop ik op de bar af. “3 bier.” Zeg ik tegen de man achter de bar. “IK breng het wel naar u tafel Heer Liam.” Ik knik en stap terug naar de jongens. “Komaan Zayn, die Eleanor, is gewoon weg knap.” Ik zet me neer en luister naar het gesprek. “Ja misschien.” Mompelt Zayn terwijl hij me aankijkt. “Als je haar zo graag ziet, probeer dan eens iets hé.” Zegt Zayn. “Ja, je bent een ridder, ze kan je toch niets weigeren.” Vul ik Zayn met een lach aan. “Nee dat is waar. Ik weet niet. Ik wil haar niet bang maken.” Zucht Louis. “Ik zal er eens over nadenken.” “Doe dat.” De man zet het bier voor onze neus neer en lacht even vriendelijk. “Zo, Heren nog iets raars opgemerkt in het bos?” vraagt de man. “Nee alles is veilig.” Zegt Louis vriendelijk. “Oke.” Zegt de barman terwijl hij weg stapt. “Wat gaan we vandaag nog doen?” vraagt Zayn met een lach. “Buiten wat knokken?” “Geen idee. Gewoon eens lui zijn.” Lach ik. “die boeren kunnen we niet weer te grazen nemen. Dan wordt het te opvallend.” Zucht Louis. “Ja, dan wordt het te overdreven.” Er komen wat ruige mannen binnen, en meteen hangen ze aan de bar. “Zij lijken me een goede uitdaging.” Mompelt Zayn. “Wel even wachten, dan zijn ze straks te zat om nog op hun benen te staan.” Dat wordt dus gewoon wachten.

hier nog een hoofdstukje. Vonden jullie het dit weekend ook zo warm? Veel leesplezier!

Reageer (1)

  • Niallerslove

    Het was echt zo warm, Maar wel lekker weer om mn verjaardag in te vieren(cool)
    Ik love jou verhaal, echt!
    Snel verder, pleas?(K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen