De hele middag liggen we in het hooi niks te doen. Daar hebben we echt behoefte aan na die etters de hele week. Wat later besluiten we alvast naar de kar met graan te gaan die naar het dorp gaat. Het is een stuk sneller om daar op te gaan zitten en je in het graan te verstoppen dan om te gaan lopen. De oude Bertrand bestuurd de kar en is te blind om ons op de merken. Niall grijnst breed als de kar begint te rijden en een half uur later komen we aan in het drukke dorpje. We wurmen ons door de mensenmassa heen naar De Zwarte Kat, de plaatselijke pub. Het is daarbinnen warm en behaaglijk en het ruikt er naar bier. Snel vis ik wat munten uit mijn zak en bestel twee bier. De barman schenkt ons een tandloze lach en schuift twee pinten naar ons toe. Niall kijkt opeens geërgerd naar een tafeltje een eindje verderop. Ik kijk en zie wéér die stomme edelieden.'We kunnen ook nooit iets doen zonder hén tegen te komen he?'Zucht ik en sleep daarna Niall naar een tafeltje dichtbij hen. Ik wil graag weten waar ze over praten. We duiken wel onder het tafeltje. Die gasten komen toch alleen maar om te vechten, en als ze ons zien zijn wij zekerweten hun slachtoffers. Ik hoor Heer Louis diep zuchtten.'Komaan, Zayn. Die Eleanor is gewoonweg knap.' Ik laat een 'Puh!'geluidje horen, en gelijk blikt Heer Zayn onze kant op. Maar hij ziet ons niet. Heer Liam is inmiddels ook aangeschoven.'Ja misschien.'Vervolgt Zayn mommpelend.'Als je haar zo graag ziet, probeer dan eens iets hé.'Zegt hij dan met een grote lach. Ik mompel'Je maakt geen kans!'En Niall knikt begrijpend. 'Ja, je bent een ridder, ze kan je toch niets weigeren!'Zegt dan de zware stem van Liam. Ik erger me met de minuut meer. Ze praten over mijn zus alsof ze een of andere slaaf is die alles moet doen wat ze zeggen. 'Nee dat is waar. Ik weet niet. Ik wil haar niet bang maken.'Dit is een heel andere Louis dan ik gewent ben. Hij houd dus oprecht van mijn zuster. 'Doet dat.'Dat is weer heer Liam. Op dat moment komt de tandloze waard aanzetten en zet drie pinten bier op tafel. Het gesprek gaat nu over de mannen aan de bar. De edelen besluiten dat zij de slachtoffers worden vadaag. Ik wenk Niall en we kruipen voorzichtig onder het tafeltje weg. Maar dan hoor ik Heer Liam vaag nog iets zeggen.'Vergeet die gasten. We pakken die krullenbol en dat blondje daar.'


Heeii Guys!
Even serieus, we hebben 6 abo's en elke keer maar een reactie? Dat kan beter!:D

ps. x1DLOVEx NOG GEFELICITEERD VOOR ONZE TROUWSTE ABO!!

Reageer (3)

  • Niallerslove

    Precies walt LALT zegt !

    1 decennium geleden
  • LALT

    En dan worden ze allebei heel dronken en dan worden ze s`morgens naast elkaar wakker!!

    1 decennium geleden
  • Quandance

    Nieuwe abo :)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen