Foto bij chapter 95: Brave bird!

hoi

'Oke Swellow probeer het nog een keer!' Riep Treyson.Swellow vloog weer de lucht in.
'Meer vaart!' Corrigeerde Winona.Swellows vleugels vatten vlam wat daarna in energie zou over moeten gaan maar de vlammen doofde.Swellow verloor zijn evenwicht en kwam op de grond terecht.Treyson liep naar hem toe.
'Swel low.' Zei Swellow enigzins jammerend.Die ochtend waren ze begonnen met trainen maar omdat het niet lukte werd Swellow steeds minder enthousiast,in tegenstelling tot Treyson.
'Kom op Swellow het lukt je vast wel.' Zei Treyson en hielp Swellow overeind.
Winona liep naar ze toe.
'Swellow doet het geweldig,hij is veel vooruit gegaan terwijl we vanochtend pas zijn begonnen.' Winona glimlachde en aaide Swellow.
'Nog een keertje.'Riep Treyson enthousiast wat Swellow aanstak.
'SweLLOW!' Riep Swellow en vloog de lucht in.Weer mislukte het.
Omdat ze achter de gym aan het trainen waren was het niet zo vreemd dat er ineens een trainer aan kwam lopen.
'Oi prive training he?' Zei een jongens stem.Treyson en Winona draaide zich om.Treyson herkende de jongen.
'Aiden!' Riep Treyson grijnsend.Hij had Aiden ontmoet nadat Nakusa opweg ging naar 't ziekenhuis.Ze hadden een gevecht gehouden.
'He hoe is het met Manetric?' Vroeg Treyson nieuwsgierig.
'Tiptop in orde hoor.' Zei Aiden en stak zijn duim op.Hij wisselde zijn blik van Treyson op Winona.
'Ik kwam eigenlijk voor een gymgevecht.' Gaf Aiden toe.Winona dacht even na en begon toen de lachen.
'Aiden jij vecht tegen Treyson.Beschouw het als een gymgevecht:als je wint krijg je een badge zo niet dan heb je pech.' Stelde Winona voor.
'Ik?!' Riep Treyson verbaasd.Winona knikte en gebaarde dat Treyson Swellow moest gebruiken.Dan kan hij ook meteen brave bird leren.
'Laten we dan maar beginnen dan.' Zei Treyson en ging op zijn plek staan.Aiden liep naar de overkant.
'Swellow blijf zo veel mogenlijk uit Manetrics buurt oke.' Zei Treyson tegen Swellow.Aiden grijnsde.
'Je denkt toch niet dat Manetric de enigste pokemon is die ik heb?' Zei Aiden en gooide een pokeball waar een Milotic uit kwam.
'Waarom Milotic?Manetric heeft een type voordeel.' Vroeg Treyson verbaast.
'He ik moet jij toch ook nog een kans geven?' Merkte Aiden grijnsend op.
'Pas maar op,Swellow verliest nooit.' Zei Treyson zelfverzekerd en richtte zijn pokewatch.
Milotic
Milotic is een Tedere Pokémon. Hij is een van de mooiste Pokémon van de wereld. Daarom wordt hij vaak afgebeeld door kunstenaars. Milotic heeft de vaardigheid om menselijke woede en haat te verzachten door kalmerende frequenties uit te stralen met zijn lichaam. Ook als andere Pokémon ruzie hebben, duikt Milotic soms op om de ruzie te sussen.
-water pulse
-aqua tail
-giga impact
-blizzard

'Milotic begin met aqua tail.' Zei Aiden en Milotic zwaaide zij staart naar Swellow.
'Meteen frontaal he?Swellow quick attack.' Zei Treyson grijnsend.De twee pokemon botste en kaatste weer van elkaar af.
'Wing attack go!' Riep Treyson en Milotic werd geraakt.
'Doe water pulse Milotic!' Riep Aiden en Swellow werd geraakt in zijn rug.
'Damnit!Swellow gebruik air slash.' Riep Treyson en wees op Milotic.
'Blizzard aanval nu!' Riep Aiden.De blizzard was sneller en brak door air slash heen en ging op Swellow af.
'Swellow ontwijk met quick attack!' Riep Treyson maar een klein stukje van Swellows vleugel werd alsnog geraakt.
'Giga impact!' Bulderde Aiden en Swellow kon geen kant op.Swellow schraapte over de grond en kwam tot stilstand.
'Swellow probeer op te staan jochie je kan het.' Moedigde Treyson aan.Winona keek toe hoe het gevecht weer los barste maar Swellow was aan de verliesende kant.Omdat hij ijs op een vleugel had was hij minder snel en kreeg hij veel klappen te verduren.
'Water pulse Milotic.' Zei Aiden en de aanval ging op Swellow af.Swellow ging vermoeid in de lucht.Swellow heeft geen kracht om te ontwijken.Wist Treyson.
'Air slash volle kracht!' Riep Treyson en dankzij de air slash loste de water pulse op.
'Brave bird Swellow.' Zei Treyson.Swellow knikte en vloog hoger de lucht in.Hij vloog op Milotic af.Zijn veren vatten vlam maar doofde op het punt dat het energie zou moeten worden.Swellow ging onbeschermd recht op Milotic af.
'Milotic gebruik aqua tail.' Zei Aiden en Swellow kreeg een rake klap.
Zweet brak bij Treyson uit.Omdat hij de vorige keer van AIden had gewonnen had hij dit totaal niet verwacht!
'Milotic ga met water pulse.' Riep Aiden.
'Wing attack voor een counter.' Zei Treyson en de twee aanval kwamen tegen elkaar.Geen van beide had effect.
'Zullen we het dan nu maar afmaken?' Vroeg Aiden zelfverzekerd.
'...' Treyson reageerde niet.Brave bird was nu nog de enigste oplossing maar zou het werken?Als het mislukt is het over.
'Giga impact!' Riep Aiden.Winona gaf Treyson een veel betekende knik.
'Brave bird!' Riep Treyson.Swellow vloog omhoog en ging daarna op de giga impact Milotic af.Zijn verendak vatte vlam.
'Kom op,dit is het moment.' Mompelde Treyson.De vlammen veranderde in blauwe krachtige energie.Swellow ging steeds sneller en sneller.Hij was niet meer te stoppen.De twee pokemon botste maar Milotic vloog meteen achteruit dankzij de brave bird en klapte verslagen tegen een boom.Treyson rende naar voren en nam Swellow in zijn armen.
'Je hebt het gedaan!Je hebt brave bird geleerd!' Riep Treyson enthousiast.
'Swellow swel lo.' Kraaide Swellow even blij.Winona liep naar de teleurgestelde Aiden die Milotic al in zijn pokeball had gedaan.
'Hier.' Zei ze en gaf Aiden de badge.Aiden keek verbijsterd op.
'Maar maar ik heb verloren van Treyson.' Merkte Aiden op.
Winona glimlachte. 'Dankzij jou heeft Swellow brave bird geleerd en zonder die brave bird had jij gewonnen en niet Treyson.'
'Dat klopt.' Gaf Treyson toen en krabte lachend achter op zijn hoofd.
Net nadat Aiden weer was vertrokken kwamen Yassup en Rea aanlopen.
'He hebben we alle fun gemist?' Vroeg Rea aan Treyson.
'Zeker!Swellow heeft brave bird geleerd!' Antwoorde Treyson.
'Ik zou zeggen,op naar Lillycove city!' Zei Yassup en stak een vuist in de lucht.

...t'is kapot heet weer niet?*begint te lullen over weer om dat ik nix anders weet*(zip)

Reageer (2)

  • D3M1

    Nieuwe abo:D je schrijft echt geweldig:D:D:D:D

    1 decennium geleden
  • Amami

    Veder ^^

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen