Foto bij An unexpected fight

Holy moly! 50 abo's! Dat vraagt om een nieuw stukje toch? Enne, wat dachten jullie van nog een stukje om 00:00 uur? Met dit weer kan ik toch niet slapen xD.
Jullie zijn echt fantastisch, maar dat wisten jullie al he?

@Eurydice, wauw, bedankt voor je onwijs positieve comment :)!

@ MorningDawn, hahah, ik stop niet totdat ik jullie alles van Lucas heb laten zien en dat gaat nog wel heeeeel lang duren :P.

De rest ook bedankt voor jullie reacties :)!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (10)

  • agirlx

    omg omg omg!
    wat denkt die klootzak ?! haar ff een trauma bezorgen!
    go lucas!

    1 decennium geleden
  • MorningDawn

    Jessss nog een stukje om 00:00 nu heb ik een excuus om wakker te blijven.
    Ik heb een idee, als jij nu eens de tijd stopzet, dit hele verhaal afschrijft en dan kan ik het meteen lezen. Ik wil grwoon zoooo graag weten wat er nu allemaal gaat gebeuren haha. Heb ik normaal nooit zo met verhalen dus zie het als een compliment

    1 decennium geleden
  • ProudAlien

    Omgggg dit is spannend!
    Ik kan niet wachten tot 00;00
    Echt super leuk man, ik ben nu al helemaal verslaafd aan je story! En je schrijft zo goed, je verhaal pakt me gewoon beet en wilt niet dat ik er vanaf blijf, het is té goed, ik leef helemaal met haar mee. Ik ben zo gefrustreerd nu omdat ik verder wil lezen haha!
    Echt super leuk stukje!
    En hopelijk komt er nog een nieuw hoofdstukje om 00:00
    (flower) x'

    1 decennium geleden
  • ProudAlien

    Omgggg dit is spannend!
    Ik kan niet wachten tot 00;00
    Echt super leuk man, ik ben nu al helemaal verslaafd aan je story! En je schrijft zo goed, je verhaal pakt me gewoon beet en wilt niet dat ik er vanaf blijf, het is té goed, ik leef helemaal met haar mee. Ik ben zo gefrustreerd nu omdat ik verder wil lezen haha!
    Echt super leuk stukje!
    En hopelijk komt er nog een nieuw hoofdstukje om 00:00
    (flower) x'

    1 decennium geleden
  • lord

    Ommggg kan niet wachten tot 00:00

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen