Bella's POV:
Het was 4 uur 's middags.
Ik zat op de bank tv te kijken.
Triple J,aka Josh,Jaymi en JJ,waren boven aan het zingen.
Ik zette de tv af,er was toch niks op.
Ik nam m'n ipod van de tafel en deed m'n oortjes in.

"Bella?" hoorde ik iemand zeggen.
Ik deed één van de oortjes van m'n ipod uit,waar Mayday Parade luid zat door te spelen,en draaide me om.
Josh,JJ en Jaymi stonden nu tegenover me.
"Ja?" zei ik.
"Wel," begon Josh,ik keek hem geërgerd aan en zei:"dit kan maar beter de moeite zijn want ik zet m'n muziek niet zomaar af" ik hoorde dat JJ moest lachen.
Josh zuchtte en ging naast me op de bank zitten,nu ja,eerst deed hij m'n benen weg die in de weg lagen.
"We zitten er al een tijdje aan te denken.." ik onderbrak hem:"jullie gaan samenwonen zodat ik niet meer op uw face moet kijken?" ouch,daarna bedacht ik me pas hoe arrogant dat wel niet klonk.
JJ en Jaymi keken met opengevallen monden aan.
"Nee," zei Josh en ging verder,"en nu zonder me te onderbreken?"
Ik knikte.
"Mooi zo,wel,we gaan auditie doen voor x-factor" zei hij en glimlachte.
"x-factor? Serieus?" zei ik en haalde een wenkbrauw op.
Alledrie knikten ze.
"Ja,ik weet dat je het "commerciële rommel" noemt,maar we willen het echt" zei Josh.
Ik knikte en zei:"dan moeten jullie ervoor gaan eh,jullie hebben talent genoeg om nog ver te komen,they'll love you" zei ik met een lach.
Ja,ik gedroeg me als een bitch tegenover Josh,maar Triple J klonk goed,dat moest ik toegeven.
Josh wou me een knuffel geven,ik stopte hem "nu-uh,dude" zei ik en stond op.
Ik liep richting de trap maar Josh zei nog iets "enne,Bella,ik zou graag willen dat je mee gaat naar de auditie's volgende week" ik draaide me terug om.
"Volgende week al? Oké dan.." zei ik en draaide me weer om.
Ik liep de trap op.
"Dankje zus" zei Josh nog.
"Ik ben je zus niet,maar goed" zei ik en liep naar boven.

Reageer (2)

  • MrsReesh

    Ik vind dit leuk! Ga je snel verder? :)

    1 decennium geleden
  • nightqueen

    Ik weet niet of je hier nog mee verder gaat, maar ik ben wel geïnteresseerd =p

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen