Ik drink van de beker als ik zie 2 jongens haastig de pub verlaten. “Vergeet die gasten, We pakken die krullenbol en dat blondje daar.” Zeg ik met een lach als ik de beker neer zet en opsta. We stappen de pub uit en zien hoe de 2 jongens snel proberen weg te lopen. Zayn lacht “Denken ze nu echt dat ze sneller zijn dan ons?” vraagt hij sarcastisch. Ik lach. “zullen we laten zien hoe snel we zijn?” zeg ik terwijl ik op mijn paard spring en de jongens achterna ren. Langzaam aan komen de blonde en de krullenbol in ons vizier. Zayn gaat iets sneller en al snel remmen we als we voor hun neus staan. De blonde kijkt ons bang aan, De krullenbol zijn blik valt niet echt te beschrijven, boosheid, angst, maar nog iets … Zayn springt van zijn paard en gaat naar de blonde jongen. “De jongen van het veld gisteren.” Zegt hij met een lach. De jongen krimpt in elkaar. Die met de krullen kijkt ernaar. Zayn steekt zijn hand uit en geeft een mep op de blonde zijn gezicht. “Ik ben een ridder, een beetje respect dus, je kijkt naar me als ik tegen je praat.” Zegt hij met een gemene stem. Ik lach, de jongen met de krullen kijkt me hierdoor aan. Als ik in zijn ogen kijk zie ik hoe prachtig ze zijn. Even hou ik mijn adem in, tot hij zijn blik afwent naar Louis. Ik zie hoe Louis de jongen met de krullen aankaakt en hoe Louis zijn mond verbaast open valt. “Wow, Jij lijkt heel hard op Eleanor.” Zegt Louis terwijl hij van zijn paard sprint en de jongen met de krullen zijn kin vastpakt. Ik kijk toe hoe Louis het gezicht van de jongen naar links en rechts draait. “Je verbeeld het je vast.” Zegt Zayn terwijl hij de blonde nog steeds kwaad aankijkt. “Ja, je hebt gelijk.” Mompelt Louis. Zayn geeft de blonde nog een mep en wilt op hem intrappen. Als de krullenbol voor de blonde gaat staan zodat Zayn niets kan doen. Zayn kijkt hem met opgetrokken wenkbrauw aan. Net zoals ik trouwens. “Wat denkt meneer dat hij aan het doen is?” vraagt Zayn arrogant. Ik lach. “Mijn beste vriend beschermen.” Antwoord de krullenbol. Ik kijk hem aan, eigenlijk bewonder ik de jongen, hij heeft meer lef dan de meeste ridders in mijn team. Maar Zayn accepteert natuurlijk zo geen antwoord.

Dat waren 3 reacties! Bedankt! :)

Reageer (2)

  • Niallerslove

    Je verdient het gewoon! Je verhaal is echt goed!(flower)

    1 decennium geleden
  • LALT

    snel verder!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen