Foto bij Chapter 50- Cry For You, Larry Stylinson

(: dat waren veel smileys. <-3

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (11)

  • Paardenvriend

    Mijn ervaring met vogeltjes is groot. Niet dat ik er verstand van heb..

    1. Toen ik 4 was vond ik een musje (bewusteloos of iets...) onder mijn speelgoed grasmaaier. Die hadden we in een doos met water en eten gedaan en de volgende dag was hij weg.

    2. Bij de renbaan vond ik een vogel die er maar zat en die had ik mee genomen. Dus de hele tijd vast gehouden in de auto. Later heb ik hem terug moeten brengen.

    3. Lotte en ik zagen een duif die niet kon vliegen, hij was zo schattig. We hadden hem gevangen en daarna wat eten en drinken gegeven. Hij is ontsnapt en waarschijnlijk heeft hij het niet overleefd...

    4. Er was een baby vogel afgedreven van zijn moeder en Lotte en ik woude kijken. Maar hij vond ons eng en zwom onder water weg. Maar kwam vast te zitten tussen een tak. Mensen! Ik zag belletjes. Dus ik gooi in paniek een tak op de plek waar die moest zijn. En toen kwam hij boven drijven op zijn rugje en Lotte haalde hem eruit waarna ik hem goed vast hield, en warm hield, in mijn handen. We hadden er een foto mee gemaakt en toen terug gezet bij zijn moeder.


    Ik hou zoooooo veel van vogels. <3

    En van One Direction!! <33

    7 jaar geleden
  • Perv

    OH MIJN GOD WIE DAT GESCHREVEN HEEFT IK GA DIEGENE IN ELKAAR RAMMEN:@:@(6)(6)

    1 decennium geleden
  • ardjan

    JEAHY, Lou is the supermaaaaaan again C:

    1 decennium geleden
  • Nyara

    Mijn internet is echt super sloom geworden, dus kan ik niet lezen wat er staat in de link die je stuurde. Maar ik ben benieuwd, wat er staat er? ;$

    1 decennium geleden
  • Triplet

    WUT omg die eerste alinea is niet bepaald aardig. 0.o Ik wil in december naar dat Madison Square Garden concert ! Zal wel niet van komen, zoals altijd, maarja. ;z Zijn ze dan op dieet ? ;o

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen