Foto bij Lost the love I loved the most

Zo, wat vinden jullie van het nieuwe stukje :)?

@TomDaley, nope het is iets anders :)! Oke, je zou biojna zeggen dat het verplichte kost is bij dit verhaal xD. Peter Pan 2003 vind ik de beste.Hoewel - ik weet niet of jullie ze kennen, maar als je van begin 90's , dan wel - ik ook nog een paar televisieseries over PP ken, en die zijn echt awesome! Echte oldschool cartoons, die waren zo gaaf <3...

@Someday, without drama no story XD.

@Noelle1D, wenkbrauwwiebel xD.

@PeterxPan, nee hij is niet vervloekt :p...

@WearyEyed, awh :(!

@Tucker, woops, dan heb ik je zojuist een dikke spoiler gegeven xD. Maar je moet boek twee echt lezen want daar komt Finnick in voor, de knapste kerol in heel THG! & nee Dominic zit niet in zijn lichaam, still something diferrent xD.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (10)

  • Slughorn

    Wat erg :(
    Gelukkig zijn Zinzi en Bezemert wel heel lief voor haar..

    1 decennium geleden
  • Wonderrland

    Finnick is inderdaad knap, mensen hopen dat Jeremy Sumpter hem gaat spelen. Ik ben er wel mee eens :3
    Omg, arme Anna. Just why? She didn't deserve that D:

    1 decennium geleden
  • Someday

    Gelukkig heeft ze de steen en kan hij haar niet zien, anders was ze nu inderdaad morsdood geweest. Je schrijft echt zo mooi én leuk, me gusta.

    1 decennium geleden
  • Noelle1D

    Tanx

    Peter is weer een klootzak net als in de eerste story OMG die ga ik opnieuw lezen!!!! (hoera)

    1 decennium geleden
  • Colliding

    Awhhh! Nogmaals, ze kunnen niet uit elkaar gaan. Het staat hierboven ook ze zijn verbonden met elkaar! Kga de films later, waarschijnlijk morgen, bestellen (:

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen