Foto bij A strange dream

Goedemurgen! Vanaf vandaag ben ik weer aan het werk, dus zal ik drukker krijgen - sowieso met mijn aanstaande verhuizing - dus beperk ik het aantal stukjes tot min. twee per dag (als het er meer zijn, dan val het altijd mee) vooral omdat als ik verhuis, ik 7 dagen geen internet heb. Wel op mijn telefoon, dus dan kan ik ze vanaf mijn tel. activeren, alleen moet ik dan wel een voorraadje opbouwen. Alvast bedankt voor jullie begrip :)!

Ik zie jullie reacties en kudoknuffels graag tegemoet :)!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • Wonderrland

    Oké, je maakt je nieuwsgierig met je spannende cliffhanger einde :C
    Snel verder? :W

    1 decennium geleden
  • Colliding

    Ah nee! Straks blijft ze weer zo alleen over en gaat ze dood maar wordt ze niet meer gereïncaneerd. Maar dan zou het verhall afgelopen zijn.... Dus... Dat mag niet! Haha!

    1 decennium geleden
  • Noelle1D

    Hopelijk vindt ze het probleem

    1 decennium geleden
  • moustachlove

    OMG zit ik hier bijna met mijn neus tegen het scherm aan te lezen is het hoofdstuk afgelopen.
    Oh laat anna hier please niets ernstigs overkomen anders wordt ik zo mad eh. nee serieus dat zou echt een big disaster zijn. en kan die peter uit anna's droom niet gewoon terugkomen dat zou het zo veel prettiger maken he :)

    1 decennium geleden
  • Vasilisa

    Jij weet het altijd zo spannend te houden, dat is gewoon bijzonder! (:

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen