What's a problem?

Justin pov
Vandaag begint de nieuwe school, ik kom net aangekleed naar beneden en dan staat mijn broertje er in een schooluniform.'Wat is dat?',vraag ik.
'Ons schooluniform,'zegt Finn. 'Oké, geef maar, maar wel het rode shirt,'zeg ik. 'Komt voor de bakker,'zegt Finn. Ik kleed me in de woonkamer om en daarna zeg ik doei tegen me ouders dan zie ik Adam met een nogal zwartharig jongen praten ik loop erlangs en pik dit op:
'Wat is je bijnaam geworden?Eli de Emo'
Oké, de jongen heet dus Eli en hij is een Emo dat dacht ik al want hij heeft zwarte kleren daaronder. Op mijn vorige school zat ook een jongen die emo was hij heette: Elijah, waarschijnlijk heet hij ook zo, maar noemt iedereen hem Eli. Wij noemde Elijah gewoon zo alleen zijn goede vrienden mochten hem Eli noemen en ik was niet echt een vriend.Mijn vriendinnetje: Juliet, was ook een emo maar goed genoeg gedacht over emo's ik ben hier voor om te leren en om te denken ook maar niet over emo's.
De bel gaat, ik loop naar Engels en Adam gaat samen met mij de klas in.

Adam pov
Die nieuwe Justin is wel aardig, hij heeft een broer.
Maar heeft hij ook een zus waarschijnlijk niet. De les is afgelopen en ik loop naar Eli toe.
'Hey, Adam'
'Hey'
'What's up'
'Nou, eerlijk gezegd, geen idee'
'Maar je bent wel een beetje bevriend geraakt met Justin'
'Dat is 't juist ik weet niet wanneer ik het moet zeggen'
'Doe het als Justin al heel veel over je weet ik heb Finn al verteld dat ik een emo ben, maar toen zei hij dat wist ik al'
'Oké, bedankt voor je geweldige advies,ik moet gaan heb met Justin afgesproken in the dot '
'Vertel het hem daar'
'Doei'
'Bye'
Als ik naar the dot loop zie ik dat Justin er al zit met 2 kopjes koffie, ik loop erheen en zeg:'Vertel wat meer over jezelf?'
'Ik heb een zus maar die woont verweg in Australie, we gaan der nooit heen zij zat ook op Degrassi en ze kent de zus van Clare, Darcy, heel goed, dus wij bellen onze zus soms op als ze heeft gevraagd hoe het is gegaan met Darcy, maar nu effe over jou!'
'Nou, eerlijk gezegd moet ik je iets vertel wacht heel effe ik ga naar de wc'
Als ik naar de wc loop( de jongens) dan kleed ik mezelf als Gracie ook al wil ik me zelf verbranden ik moet het eerlijk zeggen.
Ik loop weer naar Justin en hij kijkt me verbaasd aan.
'Ja, klopt ik ben een meisje me echte naam is Gracie, maar ik wil liever dat je me Adam noemt'
'Oké, nou, is goed op mijn vorige school had ik ook een jongen die heette Adam maar was geen Transgender'
Als ik met Justin heb gepraat over allerlei dingen, loop ik weer naar huis en daar kleed ik me om als Adam.

Eli pov
Finn, het broertje van Justin is nu mijn beste vriend geworden naar Adam natuurlijk.Ik zit thuis op mijn kamer het is er zo vol, ik kan nauwelijks mijn kleding vinden als ik opeens een straaljager hoor. Ik zoek het raam en kijk naar buiten het is een vliegtuig die heel erg vlakbij mijn huis is, ik zie hem neer stortte hij komt de kant op van mijn huis dan zie ik het. Het vliegtuig land op de lijkwagen, Morty. Ik denk Morty is dood. Ik bel snel 911 om te zeggen dat er een vliegtuig is neergestort ze zeggen dat ze er zo snel mogelijk er aan komen. Ik loop naar beneden naar Morty en het vliegtuig. Het blijkt dat het vliegtuig vanuit Engeland naar L.A moest en.... ik herinner me opeens iets Finn en Justins ouders zaten in dat vliegtuig. Niemand heeft het overleeft zie ik, ik bel gelijk Justin en Finn.

Finn pov
Ik hoor de telefoon over gaan op het scherm staat: Eli. Ik neem op: Ér is een vliegtuig op Morty geland en jullie ouders zaten erin en niemand heeft het overleeft. 'Wat?, we komen er gelijk aan'
'Kom Justin we gaan naar Eli's huis'
Terwijl ik en Justin naar Eli's huis fietsen zien we een vliegtuig.
'Wacht, daar is Eli's huis'
'Wat?'
'Daar zijn onze ouders'
Ik kijk of hun hart nog klopt geen van beiden harten kloppen.
'Onze ouders zijn dood'
Dan komt Eli opeens aanlopen.
'Morty ook, oké jullie ouders is erger en mijn ouders zaten in mijn auto, Morty, ahoh, die zijn nu ook dood'
Toen Eli het woord dood zij kwamen er tranen in zijn ogen, niet door blijschap maar door verdriet

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen