Zoals ik al dacht accepteerd Heer Zayn niet zo'n antwoord. Ik zie nog net hoe hij dreigent zijn vuist opheft, en sluit dan mijn ogen, wachtend op de klap. En die komt er. En niet zo zachtjes ook. Ik duizel en zie sterretjes. Heer Zayn duwt me hardhandig opzij. Hij stormd op Niall af, en ik kan niks doen. Dan stapt Heer Louis op me af.'Ik reken wel even met deze af!'Zegt hij en trekt me dan mee achter een muurtje. Tot al mijn verwachtingen in grijpt hij alleen stevig mijn arm vast en buigt zich naar mijn oor.'Luister,'fluisterd hij.'Ik vind jou zus leuk, dat weet je. Als jij een goed woordje voor me doet, zal je deze keer gespaard blijven.' Gretig ga ik op het aanbod in.'Oke,'Vervolgt hij.'Doe nu maar of je pijn hebt.'Ik kerm het uit, ookal voel ik niks. Na een paar minuten komen we achter het muurtje weg en Heer Liam kijkt me raar aan. Geen haat, geen boosheid, eerder....medelijden? Ik knipper snel met mijn ogen en went dan mijn blik van de jongen af. Ik zie dat Zayn Niall eindelijk met rust laat en trek mijn vriend mee, de kar op. Als we wegrijden werp ik nog een blik op de drie jongens. Heer Zayn grijnst triomphantelijk, Heer Louis knipoogt en Heer Liam staart me aan. Ik bloos en kijk weg. Deze avond was verschrikkelijk.

OMG ZAYN DELETED TWITTER!! Arme hij, kuthaters ook!
Btw, steeds meer reacties, blijf daarmee door gaan!!
Xx thisisjustme

Reageer (2)

  • Niallerslove

    INDD ECHT DIE KUT HATERS GVD ik flipte helemaal eh ):
    Snel verder! Je schrijft geweldig!

    1 decennium geleden
  • Justme96

    wow dit is zoon gaaf verhaal ik ben zo blij dat ik hem gevonden heb!!(H)
    snellll verder please

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen