Ik kijk toe hoe Louis de krullenbol bij zijn arm neemt en achter de muur trekt. Zayn grijnst, en begint weer op de blonde in te trappen, maar het boeit me niet. Mijn gedachten zijn bij de krullenbol, die nu door Louis wordt in elkaar geslagen. Even later keren ze terug en ik zie hoe ook Zayn terug op zijn paard springt. Hij geeft me een glimlach en kijkt doods naar de 2 jongens die op een kar springen, en weg rijden. “Dat deed deugt.” Hoor ik Zayn mompelen. “Ja het lucht eens op, na al die tijd niet te vechten.” Hoor ik Louis antwoorden. “Liam?” Ik kijk nog steeds naar de weg waar de jongens zojuist op weg reden. “Liam!” ik schrik op en draai me om. “Ha, eindelijk je bent terug.” Lacht Zayn. “Heb je spijt dat je hun niet te grazen nam?” vraagt Zayn. “Ik krijg wel een nieuwe kans.” Zeg ik terwijl ik zo overtuigend mogelijk probeer te klinken. “Laten we gaan.” De jongens knikken. Even later kom ik aan in het kasteel en meteen spring ik van mijn paard en ren ik naar mijn kamer. Eens daar zet ik mijn raam open en kijk uit over de velden. Die krullenbol deed iets met me, dat kan ik niet ontkennen. Hij toonde echt veel lef, zomaar tegen Zayn ingaan. Ik schrik op door de deur die open zwaait. “Oh sorry Heer Liam.” Zegt Jake verontschuldigend. Ik knik en kijk toe hoe hij de dekens van mijn bed trekt om er nieuwe op te doen. Ik kijk weer naar buiten naar het veld. “Jake, heeft het kasteel een lijst waar al de namen van de veldeigenaars opstaan?” Jake kijkt op. “Sorry Heer, Ik weet het niet. Wilt u dat ik het voor u opzoek?” ik knik. Jake loopt de kamer uit. “Oh Jake…” ik draai me om. “Bedankt.” Jake zijn ogen worden groot “Eeumh … graag gedaan heer.” Zegt hij verbaast en hij stapt de deur uit. Ik moet en zal meer te weten komen over die krullenbol.

Nog een stukje! Veel plezier! het is fijn te horen dat jullie het leuk vinden!:)

Reageer (5)

  • lirrylove

    Ik heb gewoon het hele deel gelezen!! het is echt een prachtverhaal!! Snel Verder

    1 decennium geleden
  • Justme96

    Whoeeeeee we hebben een verliefd persoon!!!!!!! jeahhhhhh!!!!
    Snel verder(H)

    1 decennium geleden
  • Niallerslove

    Liam loves Harryyy :D
    Snel verder! <3

    1 decennium geleden
  • Quandance

    Whoeee, Liam is in love with Harry (H)
    Snel verder!! :D

    1 decennium geleden
  • LALT

    Ja Liam nu zie je dat je ook eens aardig kan doen!
    Snel verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen