dit is het begin van hoofdstukken die ik nu net heb geschreven. hiervoor was het allemaal van meer dan ene jaar geleden

De dag in Disney world verloopt verder goed en het is al bijna tijd voor het hoogtepunt van de dag.
De jongens wilden perse de nieuwe achtbaan uitproberen.
Het heeft weken geduurd totdat ze mij eindelijk hebben overgehaald, ik was de enige die er problemen mee had omdat ik enorme hoogtevrees heb.
Uiteindelijk heb ik toegegeven.
Nu lopen we dus richting de achtbaan waarvan ik de naam kwijt ben.
Mijn adem stokt even als ik de enorme achtbaan voor mij zie.
Hij gaat zeker vijf keer over de kop en lijkt wel kilometers boven de andere attracties uit te steken.
Jason pakt mijn hand en sleurt mij mee naar de rij.
Jason en Emeley zijn een stelletje, net als Mike en Somaya.
Vroeger hoorde Mike ook bij de groep, toen ik nog met hem had.
Maar toen ik het uitmaakte was ik de enige single van de groep.
Ik vind het niet erg.
Het enige wat best irritant is, is dat Emeley en Somaya niet kunnen stoppen met mij aan random vreemdelingen te koppelen.
Meestal zijn ze niet mijn type, of weet ik gewoon dat ze mij zullen teleurstellen.
Het is niet erg moeilijk om de aandacht te vangen van leuke jongens, want met mijn donkerbruine haar, felgroene ogen en een slank lichaam weet ik dat ik er wel kan wezen.
Niet dat ik mij daar iets van aantrek.
Ik weet als geen ander dat het lastig is om de perfecte jongen te vinden.
Ik dacht vroeger dat Mike de perfecte jongen voor mij was, maar dat bleek niet waar te zijn.
Er staat geen lange rij.
Waarschijnlijk omdat ze zich geïntimideerd voelen door de enorme omvang ervan.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen