Foto bij Light 113'

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • Niallene

    Heel mooi verhaal!
    Ik heb net helemaal tot hier gelezen, snel verder! <33

    1 decennium geleden
  • Collywobbles

    Wauw, mooi! Owen is een lul. Go Rosieeee (':
    Mag ik 'm slaan? Puh. Ik ben het met quotelover eens: laat
    hem alle hoeken van de rechtbank zien! GO ROSIE. (:
    Ja, sorry, ik word behoorlijk fanatiek, maar wat een ---'
    Mja, hé, erg mooi beschreven! <3
    Snel verder -zinloos, i kneew- ^^
    Love you xx

    1 decennium geleden
  • picture14

    woww dit verhaal is echt geweldig ik zit gewoon te huilen als ik dit verhaal lees je kan echt mega goed schrijven

    1 decennium geleden
  • quotelover

    Ik vind dat de rechtzaak erbij hoort het is een grote stap in het verwerkingsproces! En je beschrijft het allemaal zo goed dat ik iedere keer weer "blown away" achter het scherm zit! Waardoor ik ook weer geen reactie achter laat... Slechte smoes, slechte smoes, bloody hell, ik ben echt de slechtste abo die er ooit bestaan heeft! Ik verdien een schop onder mijn kont =) Anyways, ik vind alle personages rond Rose zo ontzettend lief voor haar, echt bijna schattig gewoon. GOEDZO, LAAT HEM ALLE HOEKEN VAN DE RECHTBANK ZIEN! KOM OP! Ehh, ja, ooit heb ik gezegd dat ik Owen een aardige jongen vond, nou dan neem ik dus terug... Ik was toen nog heel onwetend! *kijkt heel heilig* Ik vind het trouwens niet langdradig, ik vind van dat afgeraffelde gedoe juist veel irritanter, 'cause it doesn't always go like that in life. Soms duren rechtzaken jaren, dus ze moeten blij zijn dat het nu maar een paar hoofdstukjes duurt =) (Grapje, als je dat nog niet doorhad) Voortaan komt een reactie schrijven gewoon op mijn planning te staan, en ik mag daar niet vanaf wijken... *kuch* Ik kan goed plannen, maar het uitvoeren gaat ietsje minder. Oh en omdat ik het veel te lang niet gezegd heb: I FREAKIN' LOVE THIS STORY! (Is het overgekomen?)

    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen