Foto bij No shit Sherlock - Styles

Stand alone over de enige echte Mr. Harry Styles, vraag me niet hoe ik er op kom, ik ben geen One Direction fan. Ik vond het wel schattig.


~Enjoy!

"Can I borrow your cap please?" Voor ik ook maar iets kon antwoorden heeft hij mijn grijze muts al afgetrokken."Hee" roep ik uit terwijl ik haastig met mijn wanten mijn oren bedek, het is december voor iets.

Dan loop je rustig over straat om een warme chocomelk te halen, botst er zo'n idioot tegen je. De idioot in kwestie is een jongen van mijn leeftijd, haastig stopt hij zijn krullen onder Mijn muts en zet zijn donkere bril terug op.

"Crap, shit, motherf.." Hij kan niet verder gaan aangezien ik mijn vinger op zijn mond duw. "No swearing when I'm around." Ik stop met wat ik wil zeggen als ik in de verte een meute - ik heb er geen ander woord voor- gillende tienermeisjes zie aankomen.

"Oh no" zucht de jongen, blijkbaar een beroemdheid en hij kijkt rond of hij ook maar ergens een plaats vindt om zich te verstoppen. Spijtig voor hem is dit een rustige straat.

"Will you do something for me?" vraagt hij haast smekend. "Yeah, like what?" ik haal mijn schouders op.

"Kiss me please"

"You... I... what?"

"It will distract them, they won't notice us, just, ... please."

Veel tijd om te antwoorden heb ik niet, de meute komt steeds dichterbij en voor ik ook maar nee kan zeggen heeft hij zijn lippen al op de mijne geduwd.

Oh boy, eerst probeer ik hem nog weg te duwen, maar hallo, That boy can kiss. Voor heel even vergeet ik waar ik ben, vergeet ik dat ik de jongen helemaal niet ken en vergeet ik dat ik dit totaal niet wou doen. De idioot schrikt ook heel even dat ik zelfs maar meega in zijn kus, maar dan houdt hij zich ook niet meer in.

De meute stormt voorbij en wij staan daar maar te zoenen. Moest dit een film zijn, de camera zou een aantal keer rond ons draaien om de zoen van alle kanten te kunnen belichten.

"Where is he?" - " Harry" Ik hoor de kreten van de meute alsof wij in een bubbelbel zitten.
"I think he went that way" en weg zijn ze.

De jongen, Harry blijkbaar, trekt zich voorzichtig terug, zijn handen liggen nog op mijn wangen.

"Wow" - "Wow" en dan geef ik hem een stomp in zijn maag. "Why would you do that?" kermt hij terwijl zijn handen naar zijn maag grijpen. "I won't say that I didn't enjoy it, but... you had no right to do that."

"And give me back my cap" ik wil mijn muts terug van zijn hoofd trekken maar hij houdt me tegen. "No please don't, the paparazzi, those hysterical fans would be back in a second if you do that." Met tegenzin trek ik mijn hand terug en begin ik verder te stappen naar mijn oorspronkelijke bestemming.

"Wait, please, can you at least tell me your name?" Harry komt naast me lopen. Hij stopt zijn handen in de zakken van zijn jas.

"Emily, and you are.." - " Harry, Harry Styles" - " Oh, you're one of that boyband, One Direction wasn't it?" Nu hij zijn volledige naam zegt weet ik wie hij is. "Hey, you're the player of the group isn't it? No wonder you're a good kisser" Dat laatste mompel ik. " Hey, that's what the paparrazi has made of me and did you just say you liked my style of kissing?" - " Don't get to excited Styles, you stil did it without my permission."

"I'm sorry, next time I'll wait 'till you ask me" - "Who says I'll ask you?" - "Because, the least I can do is buy you a drink, after you helped me get rid of those fangirls." - "No shit Sherlock, but I thought you loved those screaming fangirls." - " I do love them but not when they're like thàt."

Ondertussen zijn we aangekomen bij een Starbucks. "I love your type more, the down-to-earth, not screaming type." - "Who says I'm a fan?" - "You're not?" - "Nope, I mean, I don't skip your song when it's on the radio, but I never went to a concert." Zo praten we nog een tijdje verder. Ik ontdek dat Harry eigenlijk een heel lieve jongen is. Ik had het niet verwacht.

Nadat we onze warme chocomelk en een muffin hebben opgegeten gaan we naar buiten. "So, thanks for helping me out there" - "That's the second time you thank me, it's okay, it's not that I didn't enjoy it." - "Okay, than, thank you for the lovely conversation" - "Thank you for the hot chocolate." Harry geeft me nog een kus op mijn wang en dan gaan we elk onze eigen weg.

Als ik 2 straten verder ben hoor ik iemand snel lopen. "Emily, wait." Ik stop met wandelen en draai me om. Harry heeft nog steeds Mijn muts op, zie ik nu.

"What's wrond Styles?" - " Yeah, actually,I was thinking, can I have your phonenumber and kiss you one last time?" - "Sure and... Styles,just kiss me".

Harry komt traag dichterbij en plaatst 1 hand rond mijn middel en de andere tegen mijn wang. Nadat ik zijn lippen weer op de mijne voel slaag ook ik mijn armen rond hem.

Een paar tellen later trek ik Mijn muts af zijn hoofd en beïndig ik de kus.

"That's my cap, Styles."

Reageer (1)

  • Bethel

    Nice <3
    Ik vind dat je heel goed schrijft! Abo!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen