Sorry dat ik zo lang niet heb geschreven :X

bla bla bla door Jette/Raven over Narama

Mijn vader was uit bed gestapt en hij trok zijn badjas aan.' nou, ehm, heb je een toverspreuk gebruikt en had je een toverstok bij je?' 'eh, ik denk het niet, mijn haar heeft gewoon en andere kleur als de avond er voor als ik wakker word...' 'dan...' Mijn vader keek mijn moeder even aan '...Ben je misschien een Transformagiër...’ Volgens mij geloofde Myra het nog steeds niet, maar ik wel.

-tijdsprong ^-^-

Ik zat naast Myra in het vliegtuig, op weg naar Aquarius, maar eerst moesten we spullen kopen. Spullen zoals gewaden, ketels en boelen, maar ook toverstokken en misschien huisdieren. 'neem jij een huisdier denk je?' Vroeg Myra, die ook naar het lijstje had gekeken. 'ik denk het wel, hangt er van af welke dieren ze hebben' zei ik. We hadden niet veel gepraat deze reis.
Opeens schokte het vliegtuigje, en het helde naar voren. 'gaan we neerstorten?' Vroeg ik angstig aam niemand in het bijzonder. Toen landen we op het water. En we bleven drijven. 'willen jullie mij volgen' vroeg de man waarvan het vliegtuig was. We liepen een cabine in, de man drukte op en knopje, en we zakte onderwater. ' gaat u zitten, dit gaat nog wel even duren' zei hij, en hij wees op de stoeltjes.
Links zagen we een luchtkoepel met ren kasteel er in. 'dat is Aquarius' zei hij. Wij deden 'ooooooooh'' en rechts' hij draaide zich naar rechts ' zijn de AquaWinkels, daar gaan we nu heen'

Reageer (5)

  • ThinkingFox

    Aaaa...........
    dat lijkt me zooooo fijn................

    *staart dromerig voor zich uit*

    1 decennium geleden
  • Heronwhale

    nooooooooooooooooo not one direction mijn zus is ook al zo erg. het is echt een geweldig verhaal

    1 decennium geleden
  • Pineapple3

    überawesome! Stiekem wil ik ook naar Aquarius xD

    1 decennium geleden
  • GottaLoveYa

    *kijkt naar links* Oooooooohh!
    *kijkt naar rechts* Aaaaaaaahh!
    *kijkt naar boven* Eeeeeeeehh!
    *kijkt naar onder* Uuuuuuuuhh!
    *kijkt naar achter* Eeeeuuuuhh!
    *kijkt naar voren* ONE DIRECTION IIIIIIIiiiiiiiiiEEEEEeeeeeeeeHHHHHHH!!!
    *valt dood neer*
    Sorry. I love one direction. En minecraft. Maar toch wat meer van 1D.

    1 decennium geleden
  • Yuzu

    Lol een school onder water :3 Snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen