Foto bij 033

Zayn als weerwolf^

'Ik leg het je straks allemaal uit.' zei ik en scheurde met een ruk een stuk verband af. Ik draaide zijn arm om en keek ernaar. 'Het spijt me.' zei ik zacht en ging op de bank zitten. Nou ja op de bank. Eerder op Zayn's benen omdat er geen plek meer was. Harry keek met grote ogen naar zijn litteken. Snel wikkelde ik er verband omheen en richtte me toen naar Zayn. 'Het spijt me.' mompelde ik nog een keer. 'Ik haat je echt heel erg. Ik lig hier te creperen.' 'Man je hebt maar één rib gebroken. Zeur niet.' zei ik streng en legde mijn hand erop. 'Heeft tie een rib gebroken?' vroeg Layla hysterisch. 'Ja.' zei ik droog. 'Hoe kan dat?' Ik keek Zayn aan. 'Zij heeft hem gebroken.' zei hij en keek me nijdig aan. 'Dan moet jij maar normaal doen.' zei ik en voelde even aan zijn rib. 'Ik moet hem nog een keer breken hij staat verkeerd.' mompelde ik en ging op mijn knieën zitten naast de bank. 'Wat?' schreeuwde hij maar hij was al te laat. Ik legde mijn vingers erop en duwde hard. Hij krijste het uit van de pijn. 'Sorry. Maar nu kan ik het pas verbinden.' zei ik en pakte het verband. Zayn's voorhoofd was nat van het zweet. Snel wikkelde ik het verband erom heen. Ik trok het keihard aan waardoor hij weer begon te kreunen. 'Je brak dus net zijn rib?' vroeg Liam en keek me ongelovig aan. Ja nu ging mijn cover wel een beetje ten onder. Ik knikte langzaam en zette het verband vast. 'Wow. Ziek.' zei Sebastiaan en zijn mond viel open. 'Gaan jullie maar even naar het strand.' zei Mnr. de Vos en liet iedereen op mij, Harry en Zayn na naar buiten. Ik draaide me om naar Harry die nog steeds beduusd stond te kijken. 'Ik ben je een uitleg verschuldigd.' zei ik en keek naar de grond. 'Uh jaha.' zei Harry en ging op de grond zitten. Ik zuchtte diep en begon te praten.

Reageer (1)

  • LALT

    je gaat lekker!
    Heb je het hele verhaal al af??
    Zo ja mag ik het dan lezen?????

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen