Foto bij Chapter 41

Ik vind die foto zo stoer!!

Sam komt uit de badkamer en kijkt even naar Dean en dan naar mij. Ik kijk hem met een halve glimlach aan. ‘en hoe was het?’ vraag ik pesterig. Sam wordt weer even rood maar geeft toch antwoord. ‘ik denk dat Carly er mee van heeft genoten dan jouw kus met Dean’ gelijk trek ik wit weg bij de gedachten. Dean gromt wat en kijkt naar de Tv die niet aan staat. Ik kijk er ook naar maar sta op. ‘ik ga kijken waar Car blijft’ snel open ik de deur en sluit hem achter me. Even blijf ik staan. Ik hoor hoe Dean tegen Sam begint te praten. Vaag kan ik horen dat het over Carly en mij gaat. Snel loop ik naar de drankautomaat en zie Carly met een jongen staan. Hij komt me bekent voor maar ik kan mijn vinger er niet op leggen. Carly schud haar hoofd en ik zie dat ze boos is. ‘Carly, valt hij je lastig?’ vraag ik dan. De jongen draait zich om en ik voel mijn hart naar mijn tenen zakken. Een misselijk gevoel maakt zich meester van me en ik draai me om naar de kamer. Snel ruk ik de deur weer open en begin in mijn tas te zoeken. ‘ik vermoord hem’ mompel ik woest. Dean en Sam kijken elkaar verbaast aan. Ik haal mijn desert eagle tevoorschijn. Sam loopt gelijk p me af en gaat tussen Dean en mij in staan. ‘ik weet dat hij een eikel is soms, maar je hoeft hem nog niet te vermoorden’ even kijk ik verbaast naar Sam, dan naar Dean. ‘ik ga Dean niet vermoorden, maar iemand anders!’ ik loop uit de kamer en ren terug naar Carly. Ze neemt net een slok van haar cola en loopt op me af. ‘hij is weg.’ even kijk ik om me heen om er zeker van te zijn. ‘wilde je hem echt vermoorden? Hier in het zicht?’ vraagt Carly dan als ze zijn desert eagle in mijn hand ziet zitten. Het was een van de weinig wapens die ik gebruikte als ik een mens zou moeten neer schieten. ‘Ik zou Aaron vermoorden als ik hem zie, dat is wat ik mezelf heb verteld! En nu is hij weer weg!’ de jongens staan achter ons. ‘wie is die Aaron?’ vraagt Sam terwijl we weer terug naar de kamer lopen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen