Adam pov
Nou,ik heb vanavond dat familie dineetje met me tante,ik heb me moeder al verteld dat ik als Adam ga maar dat vondt ze niet goed maar toch doe ik het. Nu zit ik nog op Degrassi het laatste uur Geografie. Dat is geen eitje voor me , want ik ben daar opzich best wel slecht in en Justin zit naast me dan maar hij is heel slim, terwijl Finn overal 3's of 4'eren haal. De bel gaat en de les is afgelopen ik zie mijn moeder met de auto en stap in de auto, we rijden snel naar huis ik ga naar de badkamer en kleed me om in me pak. 'Zo, je ziet er goed uit',zegt Drew.
'Dankje'

Nu iedereen zich heeft omgekleed gaan we naar een chique restaurant hier in Toronto, hier kan toch geen chique restaurant zijn. Dan zie ik mijn tante ergens zitten en ze kijkt me verbaasd aan als we gaan zitten dan vraagt ze:'Wat is er aan de hand, Gracie'
'Nou...'
'Ik ben eigenlijk een jongen in een meisjeslichaam en ik heb liever dat je me Adam noemt'
'Nou,oké'
Dan voelt alles weer goed.

Clare pov
Nu ik met Eli heb voel ik wel dat hij halfdood is.
Hij kijkt altijd hetzelfde, ik weet wel dat hij ook gevoelens heeft, maar dan denk ik toch soms dat hij het niet meent. Hij doet soms ook wel egoistitisch maar goed zijn fout, maar hij helpt Adam wel goed en komt vaak voor Adam op en ook vaak voor Finn. Nu Justin's en Finn's ouders dood zijn.Zijn ouders zijn dat ook nou, ja ze vader is zwaargewond. Hij ligt dus op sterven. Daar is Eli ook verdrietig over dus de laatste tijd doet hij steeds gemener en probeert mensen meer te manipluren. Dat heeft Finn mij verteld maar goed hij kent Eli goed en Eli vindt het heus niet erg als zijn vrienden het weten en vooral zijn vriendin niet.

Finn pov
Ik heb nu gehoord dat Eli's vader op sterven ligt en dat hij steeds meer mensen manipuleert dus toen Eli mij het heeft verteld had ik het gelijk aan Clare verteld ze zei: Dat het haar niks uit maakten en dus toen iging tegen eli zeggen dat ik het tegen Clare had gezegd en hij zei : Nou, oké. Dus nu weet ik ook niet meer waar mijn ouders zijn want die zijn allebei overleden bij het ongeluk daarom ga ik nooit meer vliegen ik wil liever een auto ofzo iets. Maar dan moet ik wel eerst een rijbewijs hebben, best jammer dat ik het nig niet heb, ik vraag wel aan Eli rij-oefenlessen

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen