Deel vijfentwintig

Lilly;

Wat zei ze nu ? Zei Jamie net “Lilly” ? “Nou, nu hebben we eindelijk es een origineel eerste woordje, niet ?” zei mama lachend. Ik was blij om haar reactie, want voor hetzelfde geld was ze gaan huilen omdat ze niet “mama” zei. Ik moest ook lachen en ging boven Jamie haar wiegje hangen. Ze lachte naar me, en zei: “Lilly”
Ik schoot spontaan in de lach. Ik bleef nog een tijdje met haar bezig. Toen de bel zeventien keer zenuwachtig na elkaar ging moest ik wel opendoen, aan de manier van bellen kon ik al raden wie het was. En inderdaad, mijn gevoel had het juist. Voor de deur stond Wouter, helemaal vuil en vies. Zijn kleren waren onder de modder, zijn haar hing vol gras en was supervettig. En die blik in zijn ogen kon nooit gezond zijn, hij was net een junkie ! Als hij nu nog zou snuiven met zijn neus zou het helemaal af maken. “Waar heb jij uitgehangen ?” vroeg ik. Hij bekeek me boos, en snoof. “Gewoon, bij een vriend blijven slapen.” Ik geloofde er niks van ! Die gast had ergens op een stort geslapen, of misschien zelfs helemaal niet. “Man, je ziet er niet uit. Wat is er gebeurd ?” vroeg ik bezorgd en ik legde mijn hand op zijn arm. Hij schudde mijn hand weg, keek naar de grond en liep naar boven. Ik keek hem schuddend en zuchtend na, en liep weer naar de woonkamer.
“Wie was het ?” vroeg Iris, die ongeïnteresseerd naar de televisie aan het staren was.
“Wouter. Hij zag er zo raar uit. Hij was net een junkie. Weet jij waar hij gisteravond was ?”
“Ik heb geen idee.” zei ze, en ze begon weer naar het scherm te staren.

Reageer (5)

  • ParkingEXIT

    Ow ow honey sorry da ik ni antwoorde ö
    Ma ik moest naar mijn papa en die kakpc daar doe dr n uur over om op te starte en daar heb ik geen geduld voor..

    Ok, naw de story ^^

    ~~

    Whaa das verdacht xD
    Gogo ^^ <2

    1 decennium geleden
  • Boulevard

    SnelVerder
    Laura wild vervolg, en als Laura vervolg wilt moet Loeka vervolg schrijven (Totaal geen druk he xD)

    1 decennium geleden
  • coloredwords

    Snél Verder _O_
    Relinde vindt -net als ik- dat je mega prachtig schrijft. (:
    Super, loveit <3

    1 decennium geleden
  • Relinquish

    Loekaaaaaaaa <3
    JIJ SCHRIJFT VEEL TE MOOI VOOR DEZE WEREEEEEEEELD <3
    En Relinde is dankbaar dat je nog niet vermoord bent door de véél minder goede schrijvers die minder populair worden door jouw goede schrijfkunsten die iedereen wilt lezen ;D
    [dat was een irritante zin om te typen ><]
    Sneeeeeeeeeeeeeeeel VERDER ö

    1 decennium geleden
  • LostFlower

    omg omg omg ik weet wa er me wouter is :o
    hij is verkracht door een homofiele joodse neger!! én hij rookt :o
    "alex agnew (c)"
    mahahahaaa><


    hier is je tv gids weer!!!
    en voor vanavond hebben we een te gekke live show!!
    genaamd: K2 ZOEKT K3!

    afspraak om 20:20 aan u tv scherm met stand op VTM!!
    veel kijkplezier!!


    mahahaaa ff marginaal doen
    omg dees is egt de langste reactie die ik ooit heb gezet :o
    zeg nu nog es dak ni origeineel ben me reacties xD

    btw: ZOT MOOII GESCHREVE LOEKIIPOEKII.... (en de rest weet ge zelf wel ;p )

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen