Foto bij De eregasten                      H1

deel 1!! hope you like it!

Sam stond te wachten,samen met Goudlok en Elanor. Iedereen was gespannen. Aan hun linkerkant hoorde ze hoefen,alledrie keken ze naar links.Na enkele minuten zagen ze wie het waren,het was een troep Toeken,met aan het hoofd Pepijn,met zijn vrouw en kinderen. Blij rende Sam naar Pepijn,die van zijn pony af sprong,en ze omhelsde elkaar. Uit het huis kwamen meer kinderen rennen. Iedereen was vrolijk. Het gepraat en gelach zwol aan. Al snel waren alle Toeken naar binnen geloodst en was iedereen aan een extra maaltijd begonnen.Na een tijdje stonden Sam, Goudlok,Elanor en Pepijn te wachten. Sam en Pepijn praten over van alles. Na zo'n 20 minuten hoorde ze aan de rechterkant hoefen. Binnen enkele seconden zagen ze een hobbit meisje op een pony. Ze reed zo snel mogelijk en was aan het lachen. Achter haar aan doemde Merijn op. Hij lachte ook. Bij hun aangekomen zei hij: "Je hebt eerlijk gewonnen!Rosie. Goed gereden" want het Meisje was natuurlijk Rosalie,en natuurlijk hadden ze een wedstrijdje gedaan.Steeds meer Brandebokken doemde op. Ze gingen avondeten.

Reageer (2)

  • DamonEnzo

    lEUK SNEL VEDER

    1 decennium geleden
  • Virtuoso

    Pippin <33
    Verderrrr.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen