Foto bij 042

'WAT?!' gilde ik en draaide me woest om naar mijn vader. 'WAT?!' vroeg ik nog een keer. 'Jij bracht ons in gevaar.' zei Jane en die twee zoutzakken achter haar knikten. 'En hoe dan?' vroeg ik en keek haar arrogant aan. 'Jij beet die jongen in zijn pols waardoor hij bijna veranderde.' zei ze alsof het voor de hand lag. 'WAT?!' gilde ik nu nog harder. 'Waarom zou ik dat doen? Dat heeft hij je zeker verteld?' vroeg ik woest en wees naar achteren naar mijn vader. Jane knikte. 'Nou ik zal ook even mijn verhaal doen. Mijn vader heeft gif in dat bloed gedaan. Mijn vriendje, die ene jongen waar jij het over had,' verbeterde ik mezelf snel. 'Dronk ervan omdat ik had gezegd dat het een goedje was van vitamine. Maar die vent daar had er gif in gestopt omdat hij vond dat ik helemaal vampier werd ipv bloedzuiger. En die beet komt omdat ik het gif eruit heb gezogen. Maar uiteindelijk heb ik die fles toch maar leeggedronken en ben ik nu alsnog heel.' maakte ik mijn verhaal af en ging woest op de bank zitten. 'Aha ik zie het.' zei Jane en richtte zich tot mijn vader. 'Is dat waar?' vroeg ze en keek hem aan. 'Nee.' zei mijn vader ietwat gespannen. Jane had het door het mompelde wat. Meteen lag mijn vader kronkellend op de grond. 'Is dit waar?' vroeg Jane nog een keer. 'Ja.' bracht mijn vader moeilijk uit en meteen daarna was het weer over. 'Maar alsnog. Wil je je bij ons aanvoegen?' vroeg Jane en keek mij weer aan. 'Nee dankje. Maar ik denk dat mijn vader heel graag wil.' zei ik en bleef strak voor me uitkijken. 'Ja die nemen we mee ja. Maar jij moet naar Forks toe. Je gaat naar de Cullen clan waar je de rest van je leven zal blijven.' zei Jane, greep mijn vader vast en liep de deur uit. 'Als je morgen niet weg bent, komt Aro je persoonlijk afmaken.' zei ze met een klein glimlachje en liep met die twee schoothondjes van haar de tuin uit.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen