Foto bij Chapter 52- Cry For You, Larry Stylinson

Weten jullie wel nie hoe zwaar ik ben geflipt bij het lezen van al die reacties? Er zijn een paar nieuwe lieve mensen bijgekomen en ik wil jullie bedanken! <-3 love ya all so much!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (20)

  • Niallerslove

    Lieve gekke bloemkool. Het is wel rot dat hij gepest wordt, echt!
    Maar hij moet ooit gelukkig worden, en als hij homo is moet dat wel met een jongen. Ooit zullen ze het echt wel accepteren!

    --
    back to le story :)
    Echt supermooi geschreven & Snel verder!(flower)

    1 decennium geleden
  • Robbers

    Ey ik kan niet lang typen op deze kut telefoon maar zeg gewoon tegen die jongen dat hij na australië moet verhuizen want daar kent niemand hem en daar wonen lekkere gasten ^^

    Verder. (H)

    1 decennium geleden
  • DaisyxLouis

    Dear Bloemkool, Ik vind het erg dat er zo'n mensen bestaan. Je moet de mensen respecteren met wie ze zijn, je moet ze niet pesten om hun geaardheid, uiterlijk. De pester is misschien zelfs jaloers op hem dat hij er voor durft uit te komen. Ik zou me niets van diene commentaar aantrekken. Je moet weten er zijn altijd mensen die commentaar zullen hebben en u er anders voor zullen bekijken. Ma ja dat is hun keus. Je moet gelukkig zijn in u leven. en niet zo'n mensen hebben die u altijd afbreken omdat je u eigen ik laat zien. Dus trekt het je niet aan. Er zullen altijd mensen tegen zijn maar er zijn ook heel wat mensen die er akkoord me gaan.(flower)(flower)(flower)
    Het verhaal is echt waar geweldig mag gerust nog lang doorgaan. I love it xxxx(flower)

    1 decennium geleden
  • ardjan

    een kudo voor niallers geniale bestaan?
    COPY THAT! :)

    en een message voor de bloemkool: het is zonde als je leven verpest wordt door zo'n stelletje sukkels die stront in hun hoofd hebben.
    ik heb zelf een vriendje op het moment (dat is redelijk leuk kan ik je zeggen), en ik denk niet dat je je moet laten tegenhouden door die sukkels. en juist als je een vriendje hebt en ze zien dat laat je ook zien van: fuck you, ik laat me echt niet door jullie tegenhouden, wat je ook van me vindt!
    if you wanna talk about it, i'm there for you!
    groetjes, Ard

    1 decennium geleden
  • singaxx

    Ik vind het ziek dat die jongen daar mee gepest vwordt, maar je moet het niet uitsluiten om jongens te daten, want later worden mensen volwassener, dan begrijpen ze je wel, dan kan je zeker wel een relatie met een jongen nemen, en ergens denk ik dat je dat nu ook best wel kan, want dan heb je iemand waarmee je het kan delen, en dat helpt dan zeker wel, want diegene maakt dan een beetje hetzelfde mee als jou en je kan hem dan alles vertellen wat je dwars zit, want hij begrijpt je dan denk ik beter dan wie dan ook, en verder denk ik dat je het aan je ouders moet vertellen, die staan meestal ook achter je beslissingen, en die kunnen je helpen met je problemen, want meestal worden mensen gepest, vertellen dat niet en uiteudelijk worden ze daar enorm ongelukkig van. En weet dat er heel veel mensen zijn die je wel aardig vinden, ook al zijn er momenten waarop het lijkt dat niemand dat doet. En soms moet je de mensen waarmee je later optrekt nog vinden. Ach ja.. Ik steun die schatje!! En ik vind het verschrikkelijk dat sommige mensen mensen daarmee irriteren.
    Terug naar het verhaal, heel mooi geschreven!!
    Snel verder???

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen