Foto bij Een verassing

Zayn POV
Ik loop door de straten en denk aan alles wat er de laatste dagen gebeurd is; ontdekken dat we superhelden zijn, alle ruzie van Liam en Harry, alles wat gisteren gebeurd was.
Ik sta altijd aan Liams kant, maar nu ik er zo over nadenk, weet ik niet eens waarom. Ik wil weten welke powers ik heb, maar ik wil ook weer geen problemen.
Ik wilde dat ik een teken had.

En een teken krijg ik, ik kom langs de Big Ben gewandeld, wanneer het net twaalf uur wordt.
Oké, ik doe het, ik ga naar binnen en zoek naar wat ik ook moet vinden, dacht ik.
Ik loop naar binnen en ga naar boven.

Boven zie ik een zwak licht schijnen en een schim.
Langzaam loop ik richting het licht, de schim is een man die ik boven de honderd schat.
De man staat op en steekt zijn hand uit.
Ik schud zijn hand en hij zeg: 'Ik ben Leonard Hofelry, jij moet Zayn Malik zijn.'
'Hoe weet ik wie ik ben?' vraag ik.
'Je bent een van de nieuwe OV's, Harry, Louis en Niall hebben over je verteld, ze zeiden dat je geen held wilde zijn. Dus waarom ben je van gedachten veranderd?' zegt Leonard.
'Ik had nagedacht en was erg benieuwd naar wat ik kan. Maar toch heeft Liam nog gelijk over problemen, maar ik ga het toch doen', zeg ik vastberaden.
'Fijn', zegt Leonard kortaf.

De man neemt me mee naar een kamer waar een bordje ophangt met 'verboden toegang'.
'Hier ga ik testen of je krachten goed werken. Concentreer je en probeer te vliegen', zegt Leonard.
Ik doe mijn ogen dicht en probeer te vliegen. Na een tijdje voel ik een vreemd gevoel en ik doe mijn ogen open. Ik doe het, ik vlieg!
Ik vlieg blij rond en na een tijdje slaag ik erin om te landen.
Leonard loopt naar me toe en zegt: 'Goed gedaan. Nu ga ik je andere krachten testen.'
Hij naam voorbij een muur en vertelt mij alles over mijn krachten.
Hij wijst naar een dummy en zegt dat ik hem moet 'vermoorden' met mijn krachten.

Ik schiet rook op de dummy en richt dan vuur op hem. Als al de rook weg is, schiet ik nog een kogel door zijn hoofd.
'Goed gedaan, hier is een T-shirt en je wapen.'
Ik zwaai nog naar Leonard en wil naar huis gaan als mijn gsm gaat:

Harry:
Waar ben je, het concert begint over een halfuur!

Dat was ik helemaal vergeten, ik ren richting de eerste bushalte en ga richting de concertzaal. Onderweg doe ik het T-shirt nog aan.

Harry POV
Ik loop te ijsberen door de kamer.
'Waar blijft Zayn?' vraag ik, ook al weet ik dat niemand het antwoord weet.
Ik heb mijn superhelden T-shirt net als Niall en Louis aangedaan, Louis heeft ook een shuriken meegenomen en Niall draagt zoals altijd zijn horloge.
Liam staat bij de gordijnen te wachten omdat hij wilt beginnen, met of zonder Zayn.

Na een tijdje hoor ik de deur open gaan, Zayn staat in de deuropening met hetzelfde soort T-shirt als ons aan en een geweer in zijn zak.

Zayn POV
Harry, Louis en Niall kijken me verrast aan.
'Ik leg het na het concert uit, nu moeten we beginnen', zeg ik en ik loop richting Liam.

Het concert is begonnen, we zijn bezig met One Thing als Liam naar me toe komt en vraagt waarom ik dat T-shirt aan heb en een geweer bij heb.
'Leg ik na het concert uit, zing nu maar', fluister ik.

Reageer (3)

  • Ledecky

    Lia blijft nog als enige over. (bat)

    1 jaar geleden
  • Mundane

    Oeeeh :'D

    1 decennium geleden
  • Ledecky

    Ik heb het gelezen ^^
    En het is awesome. I like!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen