Sorry.
Misschien hadden jullie gedacht dat dit een nieuw hoofdstukje was, maar dat is het niet. Het spijt me.
Ik wil eerst mijn Zarry afmaken... Daarna hebben mijn Harry Styles-verhaal en Ziam ook nog aandacht nodig. Na mijn Zarry ga ik deze als eerst afmaken, promise.
Ik ga ook vanaf 30 augustus naar Deurne en daar ga ik dan naar school.. dat gaat heel veel tijd in beslag nemen, ben ik bang, dus schrijven wordt lastiger. Ik blijf wel schrijven, maar het gaat dus allemaal niet zo snel.
Dit verhaal ga ik ook wel afmaken, maar het kan dus allemaal even duren. Ik zal zorgen dat ik m tegen de tijd dat ik verder ga wel weeer in de spotlight zet, mochten er mensen zijn die niet zo lang willen wachten.
Het spijt me echt, maar ik kan en wil even niet anders.
Dankjulliewel voor alle abo's anyway.

Oh, en ik heb nog een aantal hoofdstukjes vooruitgeschreven, klaar, staan.. activeren ja of nee?

Reageer (5)

  • Triplet

    Ahw ik ga jouw Ziam lezen ! Breakfast at Tiffany's haha waarom klinkt dat toch altijd zo bekend, zit dat in een liedje ofzo ?

    1 decennium geleden
  • Triplet

    Deurne ? Is dat in Nederland of... ?

    1 decennium geleden
  • SuperrCarrot

    Zelfde verhaal als bij je ziam :)

    1 decennium geleden
  • CestMoii

    Oh, jammer :c Maar goed, ik wacht wel c; En ja, zeker de hoofdstukjes die je vooruit hebt geschreven activeren!

    1 decennium geleden
  • nuzzlenarry

    jaaaaah, tuurlijk:D
    (flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen