Foto bij ``94``

Speciaal voor CarlyMiller

‘dus wat gaan we eerst doen?’ vraagt Dean als ik binnen ben. Hij heeft nog een sandwich gemaakt maar stopt hem gelijk in zijn mond als hij me binnen ziet komen. Ik rol met mijn ogen en loop op de bank af. Zo elegant mogelijk ga ik er op zitten en kijk naar Bobby die elke beweging die ik maak volg. Sam gaat aan tafel zitten en slaat zijn laptop open. ‘eerst gaan we zo veel mogelijk informatie over dit zoeken’ Dean wil gaan zitten maar Bobby stopt hem. ‘ik heb een boek’ even haal ik mijn wenkbrauwen op. Hij heeft een boek. Als ik niet beter wist zou ik denk dat dit huis een bibliotheek was. Overal liggen boeken. En de meeste gaan over het bovennatuurlijke. ‘zoek dat boek!’ ik sta op. ‘zal ik mee helpen zoeken?’ even kijkt bobby twijfelend. ‘laat maar, ik kijk wel wat ik er over kan vinden in mijn eigen spullen’ ik open de deur en loop op de Impala af. Mijn ogen gaan over het autokerkhof en ik zucht even. Ik snap echt wel waarom ik niet gelijk te vertrouwen ben, maar de enige die nog aardig tegen me doet is Sam. Voor ik mezelf gek kan maken haal ik mijn tas uit de kofferbak en loop weer terug naar binnen. Zo gaan er al snel 3 en een half uur voorbij. Met moeite onderdruk ik een gaap terwijl iedereen druk is met lezen. Gelijk spits ik mijn oren als ik iets hoor. ‘aahh ze is er!’ ik spring op en loop naar buiten. De Ford komt naar me toe gereden en ik ga ervoor staan. Hij is nog even lelijk als eerst. Het maakt niet uit hoeveel kracht hij nu heeft, hij is lelijk en ik moet hem opknappen. ‘Alex! Leuk je weer eens te zien. Het is al zo lang geleden’ ik krijg een brede glimlach als er een meisje – jonge vrouw- uit de auto komt stappen. ‘damn’ klinkt het gelijk achter me. Ik rol met mijn ogen en kijk naar Dean. Hij haalt zijn schouders een stukje op en loopt op haar af. ‘en wie is deze mooie dame?’ een zucht ontsnapt mijn mond en ik loop op hem af. ‘als je deze mooie dame ook maar langer dan nodig is bekijkt vermorzel ik je’ zeg ik met een brede glimlach op mijn mond. Carly grinnikt en loopt langs Dean. We omhelzen elkaar. ‘dit zijn Sam en Dean winchester en dat is bobby’ stel ik iedereen voor. ‘jongens, dit is een van de enige mensen die ik ook heb vertelt wat ik echt was voordat begon. We kennen elkaar al vanaf 6 jarige leeftijd’ Carly knikt. Als ik naar haar kijk zie ik dat haar donkerbruine ogen op Sam zijn gefixeerd. ‘bedankt voor het brengen, wat wil je ervoor terug?’ fluister ik. Haar ogen flitsen naar mijn gezicht en ze glimlacht vluchtig. ‘dat weet je wel’ zegt ze met een baldadig glimlachje. ‘bobby is het goed als ik een van je andere auto’s over koop, dan kan Carly terug’ hij knikt en loopt weg. Ik loop op Sam af, pak zijn arm en trek hem voor Carly. ‘doe je best meis’ gelijk loop ik naar Dean en zorg ervoor als hij weg wilt ik hem zou kunnen neer halen. Carly gaat op haar tenen staan en pakt het gezicht van Sam tussen haar handen. Ze bijt even op haar lip en drukt ze dan op die van Sam. Sam weet even niet wat hij moet doen maar dan begint hij toch terug te kussen. Ik draai me naar Dean die met open mond staat te kijken. ‘er staat wat open’ zeg ik terwijl ik zijn mond dicht duw.

Reageer (1)

  • GetHimAPony

    IK BEGON METEEN TE GRIJNZEN TOEN IK DIT LAS XDDDDDDDDDDDDD
    MWUAHHAHAHAHAHAHHAAAAA CARLY (H) SAM!
    En natuurlijk... ALEX (H) DEAN! MWUAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAA
    Dit is echt awesome XDD
    Er moet echt Le Sexy Time tussen Carly en Sam komen *wbw* If you know what i mean! XDDDDDDDDDDDDDDDDDD
    Straks vliegt er nog een vliegje in Dean's mond o-o.
    IK ZIE HET AL HELEMAAL VOOR ME XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
    Weetje? Ons Fandom regeert alle fandommen! ONZE NERD IS GEWOON EEN SEXY DUDE MET EEN LEKKER LICHAAM! DAFUGG?!
    Jou verhaal is echt awesome! =D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen