Foto bij 130. || Rainbows ||

wrm beantwoorden jullie mn vraag niet? :(
ik vroeg hoe we t moesten vieren.....
(H)

"Goodbye Zayn," zei ik en gaf hem een halve knuffel. "Yaah, spreek je nog bro." zei hij met een scheve glimlach. Cat gaf hem ook een knuffel, waarna we de cel uit liepen, en Zayn achterlieten. "Mam!" riep Cat. Een vrouw van zeker niet ouder dan 30 kwam op ons aflopen met een bezorgde blik. "Agh Catherine, Niall, in wat voor nesten hebben jullie je nou weer gewerkt?!" zuchtte ze en begon ons te omhelzen. Okay, dit vond ik best wel eng... Die vrouw kende me niet. Ik kende haar niet. En ik kon me niet herinneren dat Cat haar had ingelicht over wat dan ook. Maar ik had beloofd mee te spelen, dus deed ik dat maar gewoon. "Sorry Mam, het spijt ons..." zuchtte ik. De vrouw liet ons los en keek ons met een hopeloze blik aan. "Wat moet ik toch met jullie?" zei ze en gaf me een aai over mijn bol. "Ik heb net het geld betaalt, we kunnen naar huis." de vrouw nam ons bij de hand en zei de donkere man gedag. We liepen het gebouw uit. En het voelde raar om de hand van een vreemde vast te houden. De vrouw liet meteen toen we het gebouw uit waren, onze handen los. "Ik dacht dat dit niet meer ging gebeuren?!" snauwde ze naar Cat toen we een Zwarte BMW instapten. "Sorry Lissamary, maar Niall spoot op de witgeverfde muur!" riep ze. Ik zat samen met Cat achterin, terwijl die Lissamary reed. "Heeft er niks mee te maken!" riep Lissamary boos.
Ik snapte er niks meer van...
"Ik snap er echt niks van. Mag ik uitleg?" smeekte ik haast en boog wat naar voren. Lissamary startte de auto en we reden weg. "Ohja, tuurlijk. Lissamary is de vriendin van mijn broer. Elke keer als ik opgepakt ben, bel ik haar en als ik dan 'mam' tegen haar zeg weet ze dat ze mijn moeder moet spelen." Ik begon het te begrijpen.

Reageer (10)

  • lilarrzaill

    haha, ik ben het wel eens met de pervs :P nee oké ik zal eens netjes zijn (A) wait maar pervs kunnen ook best netjes zijn...
    nou ja in ek geval doe maar gewoon een deeltjes bom :) ik houd van deeltjes :D

    1 decennium geleden
  • IronRainbow

    Heel veel stukkies? en kudo's? (A)

    x'

    1 decennium geleden
  • ardjan

    haha das wel lekker, zo'n schoonzusje die ff voor moeder speelt XD

    hmm, alle iedeeën hiervoor zijn goed. Jiall porn is natuurlijk altijd ok, maar ik wil ook wel even een foto van jou terwijl je een regenboog op je huis tekent XD

    1 decennium geleden
  • stupidOTP

    geef de pervs onderons iets 'leuks' xD if you understand me :D

    1 decennium geleden
  • KIMJIWON

    Lol ik weet hoe je het moet vieren



    geef ons jiall-porn

    WOOW WIE ZEI DAT?!
    IK WIL EEN EENHOORN.
    Xxxxxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen