Foto bij 001.

Vandaag is het dan zover ik ga naar Londen verhuizen. De vrachtwagen rijd al voor mijn huis. Alle spullen van Sarah zitten er al in. Mijn ouders helpen de verhuizers met sjouwen. Over 3 uur gaat de boot naar Engeland. Al mijn spullen die ik zou meenemen staan de vrachtwagen. Sarah en ik stappen in de vrachtwagen. We zitten naast de chaffaur en de uren zijn snel voorbij. De vrachtwagen rijd de boot in en we stappen uit. Sarah en ik zoeken een zitplaats en halen wat te drinken. De bootreis duurt best lang dus Sarah en ik slapen debhelft van de reis. Ikword wakker Sarah ligt nog te slapen. Ik pak mijn mobiel en zet een liedje an olly murs op om in de stemming te komen. Sarah en ik wouden al vanaf toen we 12 waren naar Londen verhuizen, we zouden dan in een appartement wonen. Sarah wou misschien engels studeren aan de universiteit en ik wist nog niet wat ik wou. Het lied was afgelopen en toen kwam 'wings' van little mix. Ik werd heel nerveus want dit lied zou ik gaan zingen bij mijn X factor auditie volgende maand. Ik wou al een lange tijd een zangcarriere beginnen en het leek me een goed begin om aan X factor mee te doen. Veel van de artiesten die er aan mee deden zijn nu erg beroemd zoals one direction, leona lewis, little mix en nog vele andere. Sarah werd nu ook wakker. Ze zei: ' volgens mij zijn we er bijna' . Ze had gelijk want ik zag de kust al. We gingen aanmeren en we liepen naar de vrachtwagen. Het duurde lang voordat we eraf konden want er stonden veel auto's voor ons. Eindelijk reden we van de boot af en gingen onderweg naar onze eindbestemming: Londen. Het werd nu wel spannend, we gingen voor het eerst op onszelf wonen en dan al meteen in een ander land met een zee er tussen in ook nog in een grote wereldstad. Het was al donker buiten en we kwamen aan bij ons appartement. Sarah deed de sleutel in het slot en opende de deur. Ons appartement had nog witte muren en stond bijna helemaal leeg op een oude bank na. We hadden een week om het helemaal in te richten en daarna moesten we aan het werk. We zouden naast onze studie Engels een baantje hebben om toch nog inkomen te hebben. Sarah ging werken bij Harrods een groot warenhuis in Londen. Ik zou gaan werken in Milkshakecity of bij Nando's lag er maar net aan waar ik aangenomen werd.
De volgende dag gingen we de dozen uitpakken. De kasten en bedden stonden al in het appartement. Als eerste hing ik mijn kleren op en legde mijn toiletspullen in de badkamer. Ik liep naar Sarah's kamer om te kijken hoe ver ze al was, maar ze lag nog te slapen. Ik schudde haar wakker en hielp haar een stukje met uitpakken. We hadden in die onze slaapkamers al bijna helemaal klaar. De muren waren al geschilderd. Mijn muur was lichtblauw en die van Sarah was paars. Ik had schilderijen opgehangen met foto's van mij en vriendinnen en mijn ouders. Boven mijn bed hingen foto's van mijn katten die ik helaas niet kon meenemen. Ik wist dat ik ze allemaal enorm ging missen dus had ze thuis laten maken. Sarah's muur was nog leeg. Later die dag gingen we verf halen bij een bouwmarkt. Want we zouden morgen de huiskamer schilderen. En we gingen nog wat acceciores halen om alles op te leuken. Toen we weer thuis kwamen gingen we meteen naar bed.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen