And I do, want you to know, I think, you'd be good to me and I'd be so good to you. I would.
      Paul had gelijk, Eleanor stond op me te wachten. Haar lange bruine haren los, haar tas op haar schouder en haar zonnebril in haar hand. Ze glimlachte en haar lichte ogen straalden.
      'So, what am I supposed to say? Congrats? I am happy for you, you know,' zei ze lachend en trok me in een omhelsing, die ik vreemd genoeg, ietwat ongemakkelijk ontving. Haar altijd vrolijke humeur was nog steeds niet verdwenen, al had ik dat wel verwacht nadat ze dit te horen zou hebben gekregen.
      'I uh- You are?'
      'Yeah, of course. You're a great guy Lou and I think you're one of my best friends now, I mean, we still have to pretend we're in a relationship, but, that'll work out, right?'
      Ik knikte. 'Sure, we just have to try, I owe Harry at least that.'
      'Of course. Let's go and get some coffee, I think we have a lot to talk about.' Eleanor grijnsde en pakte mijn hand. Ik knikte maar stopte haar poging me mee te trekken.
      'I have to talk to Harry first,' fluisterde ik toen ze me vragend aan keek. Ze schoot in de lach.
      'Fine, let's find him then. It'll be fun for me to see the lads again, been a while,' mompelde ze terwijl ze me mee trok naar de wachtruimte. Liam en Zayn zaten op een van de banken, Niall was iets te eten halen en Harry zat in een hoekje, met zijn knieën opgetrokken. Zodra hij me opmerkte stond hij op en glimlachte. Ik kneep nog even in Eleanor's hand en liet hem toen los. Ik stapte op Harry af en trok hem in een omhelsing, waarna ik zijn kin optilde en voorzichtig een kusje op zijn lippen plaatste.
      'I'm going for coffee with El, I'll be back as soon as possible, alright? I'll call you when I'm coming home. We're just going to talk about this.' Ik probeerde Harry zo goed mogelijk gerust te stellen, paniek duidelijk af te lezen in zijn ogen. Hij knikte langzaam.
      'That's alright, I'll be with Zayn and Niall. We'll have dinner tonight,' fluisterde hij en ik knikte glimlachend. Liefdevol drukte ik nog een kusje op zijn lippen en liet hem toen los.
      'Let's go,' mompelde ik tegen Eleanor en pakte haar hand om haar de ruimte uit te leiden. Ik voelde Harry's blik op mijn rug brandden maar negeerde hem zo goed mogelijk.

      'So, how are we going to do this?' vroeg Eleanor terwijl ze haar handen om een kartonnen beker van de Starbucks sloot. Haar slanke vingers herinnerden me aan de eerste keer dat ik haar ontmoette. Ze had haar handen toen om de mijne gesloten en gelachen. Ze had een geweldige lach, die had ze nog steeds. Mijn zusjes vonden haar meteen al geweldig, net als mijn moeder en de rest van de jongens. Het was zo simpel geweest. Ze was altijd zo lief en nu offerde ze zichzelf op, voor mij en Harry, om mij te beschermen.
      We hadden een tafeltje achterin gekozen, zodat ik nog wel de deur goed in de gaten kon houden. Iets zei me dat de media dit graag op papier wilde hebben. Sinds Harry en ik samen waren en Eleanor het wist, waren we minder samen gespot en dit was als voer voor de journalisten. Mijn blik viel op een man met een petje, die een aantal tafeltjes bij ons vandaan zat. Ik negeerde hem.
      'Thank you for doing this,' glimlachte ik en schoof mijn beker een eindje van me af. Eleanor lachte zachtjes.
      'No problem Lou. Can I ask you something though?' vroeg ze en keek me vragend aan. Ik knikte en lachte naar haar. Ze lachte terug en mijn hart maakte een sprongetje.
      'You know, we were together for a while. How long has that between you and Harry going on?'
      Ik staarde haar aan. 'A few weeks, but the moments were always there. You know, the little things. Like, holding hands, steeling a kiss or two. I'm sorry,' zei ik toen Eleanor haar blik afwendde en op haar lip beet.
      'No, no, don't worry about it. I've always known. You and Harry were always so close. You two belong together and I'm happy to help you two out. So, we'll just stay the way we are then? Without the kissing and stuff?'
      'Do you think you could do that? I mean, we were more than just friends. Do you think you'll ever get used to the idea of me and Harry being together?' Eleanor schoot in de lach, op dat moment zag ik in mijn ooghoek de man met de camera. Eleanor zag hem ook en keek me aan. Ik knikte en ze boog naar me toe, waarbij ze mijn hand pakte.
      'I'll get used to it. But, you two have done more than just kissing, right, while you were still with me?'
      Ik wendde mijn blik af maar kneep toch even kort in haar hand. 'No,' fluisterde ik.
      'No?' vroeg ze verbaasd en trok me naar zich toe, waarna ze een kusje op mijn mondhoek drukte. Foto's zouden er komen en ik was nu al bang om het aan Harry uit te leggen.
      'No, not yet. But, what will happen when you meet a nice guy, will we break up then?'
      'Maybe, not looking for a new guy yet. Just focusing on helping you and Haz,' zei ze en liet me los, zodat we beide weer recht konden gaan zitten.
      De rest van het gesprek bleef de man zitten en uiteindelijk volgde hij ons zelfs naar Eleanor's huis. Ik zette haar netjes af, kuste haar kort en ik wist nu al dat ik iets had uit te leggen thuis.
      'Thanks Lou, I'll see you soon,' zei Eleanor en de deur viel met een klik dicht. Ik glimlachte wat en liep terug naar mijn auto. De man verdween en ik sloeg gefrustreerd tegen het stuur van de auto.
*On my way home now. Need to talk. X*

---
Dit is echt even de laatste, nu ga ik echt weer even aan mn Zarry verder, tenzij ik daar geen zin in heb, komt er hier weer een nieuwe,
dankjulliewel voor de reactie's, much love <3

Reageer (6)

  • sandrine1993

    one way, or another, i'm gonna find ya. I'm gonna getcha, getcha, gechta. One way, maby next week <3 ;)

    1 decennium geleden
  • teamLarry

    Eleanor is a sweetheart (:

    1 decennium geleden
  • Nyara

    Wat xSoofje zegt; Eleanor is zo lief c:

    1 decennium geleden
  • Ganbarimasu

    Wauw, je schrijft geweldig. X
    <-3

    1 decennium geleden
  • Cliffayne

    Eigelijk wel erg! :(xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen