Foto bij 057

POV Andy
lange tijd geleden
ga weer proberen te schrijven

Ik grinnikte toen Jacob en Edward tegen elkaar aan het grommen waren. 'Doe dat niet nog een keer stomme hond.' gromde Edward. 'Waarom denk je dat ik weerwolf ben?' 'Nou?' 'Because of you.' zei Jake. Ik grinnikte en begon meteen het liedje te zingen. 'Andy moment.' zei Rosalie en begon lekker mee te zingen. 'Jullie zijn gestoord.' zei Seth en begon ook mee te zingen. Ik pakte zijn handen beet en begon met hem te dansen. Hij draaide me in een rondje en begon te lachen. 'Je kan erg goed lopen op die hakken.' zei hij en wees naar beneden. 'Ik weet het.' zei ik en keek boos naar Alice. 'Heeft ze je schoenen gejat?' vroeg Seth ongelovig. Ik knikte. 'Eigenlijk best wel grappig.' zei ik en haalde mijn schouders op. 'We gaan naar school.' zei Jasper en haalde eindelijk adem. Rosalie keek nog een keer minachtend naar de honden en stapte toen in haar auto. 'Rose? Mag ik met jou mee rijden? Jouw auto is veel leuker.' zei ik. 'Stap in.' zei ze lachend.
De hele heen en terugrit hebben we die honden af lopen kraken. 'Maar als Seth geen hond was en twee jaar ouder, zou ik nog best wel met hem daten.' gaf ik eerlijk toe. Hij is best wel schattig en knap. Rosalie knikte. 'Ze zijn idd niet lelijk.' zei ze met een grijns. 'Maar Emmett is veel knapper en leuker. Ik heb een persoonlijke bodyguard.' zei ze en begon te lachen. Toen we thuis kwamen, sprong ik uit de auto. 'Mag ik morgen ook met jou meerijden?' vroeg ik poeslief. 'Tuurlijk zusje.' zei ze met een grijns en liep naar Emmett toe. Ik liep naar binnen toe en begon meteen aan mijn huiswerk. Ik was tegen de avond pas klaar. 'Wie gaat ermee jagen?' vroeg Alice. 'Ik!' riep ik meteen en stond op. We renden samen de bossen in en kwamen om elf uur weer terug.

Reageer (1)

  • pandagirl

    jeeeej!! eindelijk! ik ben kei blij dat je weer schrijft!! (yeah) xD
    en nog altijd ZOOOOO VEEEEEEL TE GOEEEED!! ik ben jaloers op u man!! :$

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen