Foto bij 75. | SeCret Window

Haha jullie moeten nog lekker even wachten op de date (A)
xxx

Tom kijkt me grinnikend aan. ’Wat?’ ’Ons hele plan is net mislukt, en jij maakt je druk over de hapjes die Elle is vergeten!’ Hij staat hoofdschuddend op en loopt naar de gang. ’Wat doe je?’ ’Naar de WC gaan.’ Ik zeg geluidloos Ow en staar een beetje voor me uit. ’Wat gaan we doen?’ Ik schrik op uit mijn ‘droom’ en kijk Tom aan. ’We kunnen een film gaan kijken..’ Tom knikt, hij loopt narde kast met de films en zoekt en film uit terwijl ik de tv alvast aan doe. Hij stopt de dvd in de dvd speler en komt naast me zitten. Ik nestel me dicht tegen Tom aan en kijk welke film hij heeft uitgekozen. Secret Window Ik kijk Tom met grote ogen aan e ga gewoon rechtop zitten. ’OMG! Die is eng Tom!’ Tom kijkt me grijnzend aan en slaat een arm om me heen. Hij drukt me weer tegen hem aan en start de film. Ik zucht en nestel me dan weer tegen Tom aan. Als er een eng stukje is duw ik mijn hoofd tegen Tom zij borst en hoor ik Tom lachen. ’Lach niet! Die is niet grappig!’ Ik geef Tom een zachte stomp op zijn borst. Na de film zitten we nog even lekker dicht tegen elkaar aan als ik iets bij de voordeur hoor. Van schrik ga ik recht op zitten. Ik hoor iemand binnen komen en niet veel later staat Elle in de kamer. ’Ik was de hapjes vergeten.’ Elle pakt de hapjes en gaat weer weg. Ondertussen is mijn moeder binnen gekomen en komt naast me op de bank zitten. ’Ik ga maarnaar huis, eten.’ Ik knik. We staan tegelijk op en lopen naar de gang. Tom pakt z’n jas en loopt naar de deur. Ik geef hem een knuffel en een kus op z’n wang. Tom loopt naar zijn auto, stapt in en zwaait nog even naar me voor dat hij weg rijdt. Ik doe de deur dicht en loop naar de woonkamer. Mijn moeder was ondertussen al bezig met het eten. Ik loop naar boven en laat me op mijn bed vallen. Ik denk over wat er vandaag gebeurd is. Als Elle niet had aangebeld had Tom mij gezoend en als Bill Elle niet had uitgevraagd hadden ze morgen de droom date. Ik zucht en sta op. Ik loop naar mijn bureau en zet de computer aan. Als hij eindelijk is opgestart kijk ik of ik nog mail heb. Ik zie da ik een mailtje van Sabine heb, dat ze thuis zijn en dan alles goed is gegaan. Ik stuur een mailtje terug over hoe het hier is en sluit dan de computer weer af. Ik besluit Twilight te gaan lezen.

(…)

’Eline, we gaan eten!’ Ik leg met tegenzin mijn boek weg en loop langzaam naar beneden. ’Waarom nam Elle de hapjes mee? Die zijn toch voor de date van morgen.’Ik kijk mijn moeder aan. ’Die gaat niet door. Bill heeft Elle al mee uit gevraagd voor morgen, de hele dag zijn ze weg.’ Mijn moeder kijkt me medelevend aan en begint tegen mijn vader te praten. Na het eten loop ik weer naar boven en doe de tv aan. Ik kijk Singels, daarna Desperate Housewives en ga dan slapen.

[Volgende dag]

Reageer (5)

  • Kroosable

    Nou,ga nu maar snel verder!=D

    1 decennium geleden
  • Villanelle

    Snel veder!!!
    Xx.

    1 decennium geleden
  • addicted2tom

    Ik voel dat de date bijna gaat komen xD

    dus dus, snel de volgende !!! daar moet de date echt inkomen !! :D
    want ik kan niet meer wachten x)

    1 decennium geleden
  • Vivaldi

    Och gossie..
    IK WIL DIE DAAAATE! =D
    Snelverder? (A)

    1 decennium geleden
  • CuteKaulitz

    awh, wat zonde :(

    EN EN EN ELINE EN TOM MOETEN ECHT EEN KEER GAAN ZOENEN JONGEN. DIT IS NIET MEER GRAPPIG XD

    snel verder (A)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen