Foto bij Mieke

Mieke is een meisje van 14. Ze wil niets anders dan model worden. Maar... ze weet niet wat haar allemaal te wachten staat!

Mama? Mag ik asjebliefd op de modellen school? Ik wil zo graag model worden! Maar lieverd! Denk je dat je dat wel aankunt? zegt haar moeder. Mama! Stel niet zulke domme vragen! Natuurlijk kan ik het aan. Kijk maar * maakt een pose* Dat kan toch perfect! Kijk. Dit is mijn dromerige look * zet dromerige look op * en dit mijn schattige! Kijk dan. Ik heb op internet gelezen dat je een neutraal gezicht moet hebben. Nou. Ik heb het toch? Zo kunnen ze me helemaal make-uppen! Mama, asjeblieft! Ik voel gewoon dat ik het kan! Nou, uuhm... dan zal het wel goed zijn, zegt mama. Thanx Thanx Thanx mama! Je bent de allerliefste van heeeeeeel de wereld!!! * maakt een vreugde dansje! * Ik hoop echt dat je het aankunt. Nou, ik zal je maar bij de dichtbijzijnde inschrijven. Jeetje mina! Wat kost dat veel geld! Zoveel heb ik niet eens! zegt moeder. Nou dan zal ik zelf maar wat bij betalen. Ik moet en zal naar die modellen school!

Reageer (2)

  • 1Direction12

    Thanxxx!!!
    Hou van je!

    1 decennium geleden
  • simplyme

    leuk leuk liefie
    eerste abo!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen