Foto bij 139. || Rainbows || 16 +

Wat weinig reacties :( juist met dit soort stukjes ga ik twijfelen aan wat k heb geschreven... want tis nogsteeds awkward hoor! o.O
MAAR, ik heb gestoepkrijt :) ik heb 3 pakjes stoepkrijt gebruikt, mijn vingers zijn gedeeltelijk kapot, mijn legging is nu groen i.p.v. zwart, ik werd raar aangekeken door mensen. Maar ik kreeg ook 3 complimenten :) en een klein meisje van 3 kwam langs lopen met haar moeder en toen ging ze me helpen! Echt zo cute (H) volgens mij heette ze Luna.

Ik grijnsde breed terwijl ik met mijn vingers over zijn buik marcheerde tot ik onder bij de rand van zijn boxer kwam. Hij keek naar mijn hand alsof het een mega spin was. Ik grinnikte en trok zo traag als een schildpad liep, het stukje stof, dat de grote bobbel daaronder niet kon verbergen, naar beneden. Kleine Justin stond fier overeind en ik deed pogingen hem omlaag te krijgen, maar hij ging telkens weer omhoog. "Stom ding...." mompelde ik en duwde hem weer naar beneden. Het hielp niet.
"Niall, jij sukkel... Zolang jij degene bent die hem omlaag probeert te krijgen, gaat hij telkens weer omhoog hoor..." gromde Justin gefrustreerd en leek het maar moeite zonder kreunen te kunnen brengen. Justin had duidelijk niet de controle over kleine Justin... Niet dat ik dat wel had over mijn kleine Niall ^^
Ik drukte zachtjes mijn lippen weer op die van Justin, maar gleed toen langzaam aan verder naar beneden. Zijn kaaklijn, die duidelijk gespannen stond, zijn keel, waar zijn adamsappel verschoof doordat hij slikte, zijn schouders, zijn borst, zijn buik en verder...
Ik drukte een lief kusje op zijn stijve en een rilling voelde ik door zijn lichaam gaan. Ik drukte er nog wat kusjes op voor ik mijn hand erop legde. "Ken jij standje 69?" vroeg ik Justin en keek hem poeslief aan. Hij lag met zijn ogen dicht en kreunde lichtjes wat voor zich uit. "Uhhuh..." mompelde hij, zijn hoofd totaal niet bij wat ik gevraagd had. Dit ging niet werken... Ik haalde mijn hand weer weg zodat Justin wat helderder werd. Hij keek me meteen boos aan.
"Ken jij standje 69?" vroeg ik weer. Zijn boze blik verzachtte. Hij knikte met een uitdrukkingloos gezicht. Hij leek niet echt enthousiast...
"Nou ik euh, doen of- of niet?" stotterde ik en keek verlegen weg van zijn gezicht. OMG, en nu maakte hij me WEL zenuwachtig??

Reageer (10)

  • ChestHair

    'stom ding...'

    1 decennium geleden
  • lalalia

    whaahaahaaa yes eindelijk standje 69!!

    1 decennium geleden
  • Appelpudding

    OMFG DAT STOEPKRIJT EN DIT HOOFDSTUK EN OMFG ME LIKES <3

    1 decennium geleden
  • Perv

    NAawh omfg c;

    1 decennium geleden
  • KIER_

    Die stoepkrijt tekening is zo mooi. ;D ! Verder.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen