Ik werd wakker door de felle zonnestralen die men kamer verlichten. Ik was bij mijn nicht Marie, ze woont in Londen en bijna elke maand ging ik naar haar voor het beste feestje ooit. Ik ging naar benden en Marie zat aan de keukentafel met een lijstje en haar telefoon. Vanavond was er dus een party. Ik ging naar haar en vroeg wie er allemaal kwam. 'Je raadt het nooit' zei ze. Ik stond te springen van nieuwsgierigheid. 'ok, ok ik zeg het al; Louis, Harry, Liam, Niall en Zayn. Ik stond met open mond te staren. 'Dat kan niet, ik geloof je niet' zei ik zacht. 'Toch is het waar' zei Marie. 'Hoe ken je ze, hoe kom je aan hun nummer' vroeg ik terwijl ik met open mond naar haar bleef staren. 'Louis ken ik al lang, zijn en mijn moeder waren collega's, en we zijn contact blijven houden en hij is vrij vanavond en brengt de andere boys ook mee. Super toch?' en bleef vragend naar me kijken... 'Tuurlijk' zei ik. Het beste moment uit mijn leven, een gebeurtenis waar veel meisjes van dromen. One Direction ontmoeten!

Reageer (5)

  • AnoukIrwin

    IK droom dat elke nacht maar het gebeurt nooit(huil)(huil)(huil)

    1 decennium geleden
  • Nisssie

    Misschien raar... Maar ik droom daar niet over (ik weet niet waar ik wel over droom maar ja...).
    Meestal fantaseer ik tijdens de lessen. Dat maakt ze net iets leuker.

    HANDIG!!

    xxx

    1 decennium geleden
  • Jessica1D

    Ramgirl; bedankt dat doet deugd om dat te horen. Ik probeer snel verder te doen! <3
    Linzy; dankuu schattke, kdoe mijn best xxx

    1 decennium geleden
  • DaisyxLouis

    I want more Jessica, u verhaal is nu al gewelidg op sne lop vervolg xxx

    1 decennium geleden
  • Cliffayne

    Schatii je hebt het gedaan! Wat goed! Snel verder! :D xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen