Foto bij 09. What if they don't like me?

Name: Dawn.
Age: 15.
Hair: Long, blond and curly.
Eyes: Brown.
Loves: Paramore, So You Think You Can Dance, Twilight, New York.
Hates: Wannabe's, Jacob Black.

"Ben je er klaar voor?"
"Ik weet het niet hoor, het staat me vast vreselijk."
"Nee, het staat je super goed. Geloof me."
Ik stond, een week nadat ik gevraagd was om in Eclipse te spelen, met mijn ogen dicht voor de spiegel. Taylor stond achter me, met zijn handen voor mijn ogen voor al is toch stiekem zou kijken.
"Drie... twee... een," telde hij af, "en doe je ogen maar open."
Ik opende mijn ogen en sloeg mijn hand voor mijn mond. "Oh my god. O my fáching good god."
Ik herkende mezelf niet. Ik zág mezelf niet. Nee, de enige persoon die ik zag, was Robin, twee jaar geleden. Meteen sprongen de tranen in mijn ogen. Taylor zag het.
"Dawn, wat is er? Het staat je hartstikke goed."
Ondanks de tranen kon ik toch nog een glimlach op mijn gezicht krijgen door Taylors bezorgdheid.
"Nee, daar komt het ook niet door," legde ik uit, "en ik vind het ook best wel tof staan, maar ik lijk wel heel erg op mijn zus, twee jaar geleden. Het was echt een rotperiode, want rond die tijd kreeg ze anorexia. Ze is er snel overheen gekomen en ze heeft er nu ook geen last meer van, maar haar vriendin Lilly is eraan overleden."
"Wat vreselijk, dat wist ik niet."
"Er is zóveel dat je niet van me weet, Taylor Daniel Lautner."
"Maar jij weet in ieder geval mijn tweede naam. Ik weet jou achternaam niet eens."
"Brennan. Of eigenlijk Black."
"Ja, wat is het nou?"
"Beide. Black is de achternaam van mijn vader, maar ik heb hem nooit gekend.
Ik stel mezelf vaak voor als Dawn Brennan, mijn moeders achternaam."
"Maar op de ID staat Black?"
Ik knikte.
"Gaaf."
Verbaasd keek ik hem aan. "Gaaf?"
"Jacob Black, remember?"
Ik schoot in de lach. "Oh, geweldig! Dat was is al helemaal weer vergeten!"
Taylor lachte mee, en we konden niet meer stoppen. Ik rolde over de grond en had tranen in mijn ogen van het lachen, Taylor was in het bad beland. Toen hij in zijn val het douchegordijn eraf trok, kreeg ik weer een nieuwe lachaanval, maar Taylor stond er heel schuldig bij te kijken.
"Het spijt m-"
"Shut up, Tay. Ik wilde al maanden van dat lelijke gordijn af."
Ik keek weer naar de spiegel, waar een foto van Jodelle Ferland naast hing. "Weet Jodelle eigenlijk wel dat ik het overneem?"
"Ja, en ze gunt het je helemaal, net als de andere cast-leden trouwens. En de regisseur, David Slade, vind het super om nieuwe actrices te ontdekken."
"Nieuwe actrices? Zover is het nog lang niet. Wanneer begin het filmen eigenlijk precies?"
"Voor jou over twee weken, maar voor mij over drie dagen. Maar je gaat gelijk met mij mee, dan kan je de cast leren kennen. Dan voel je je namelijk een stuk beter op je gemak als je moet acteren."
"Hoezo?"
"Nou, kijk. Als je moet acteren voor mensen waarvan je eerst dacht dat je ze toch nooit zou ontmoeten, wordt je zenuwachtig. Als die mensen nou vrienden van je worden, acteert dat een stuk relaxter."
"Ik vind dat zó raar klinken. Dat Robert en Kristen en de hele gang-clang straks met mij omgaan."
"Je gaat toch ook met mij om? En dat vind je toch ook niet meer raar?"
Ik schudde mijn hoofd en gaf hem een knuffel. "Nee, je bent echt een schat, en het is net alsof ik je al járen ken." En ik ben smoorverliefd op je, dacht ik erachter aan. Toen keek ik hem aan. "Maar wat als ze me niet aardig vinden?"
"Natuurlijk vinden ze je wel aardig, daar zorg ik wel voor. En anders stop ik met mijn rol als Jacob."
"Ik vind het superlief dat je dat zegt, maar dat verbied ik je, Tay. Dit is jou rol, ik kan het niet over mijn hart krijgen om straks recensies over Breaking Dawn te lezen, waar jij niet inzit, en dat ik daar de reden van ben."
Taylor knikte. "Dat snap ik helemaal. Heb je een laptop?"
Verbaasd keek ik hem aan. "Ja, die heb ik. Vanwaar deze onderwerp-wissel ineens?"
"Ik wil je iets laten zien."
We liepen naar mijn kamer, waar ik hem mijn laptop gaf. Hij startte internet op en ging naar een site, www.eclipsemovie.org.

http://img514.imageshack.us/img514/7392/yesbabyitworks.png

Je moet wel even op de link klikken, anders begrijp je niets van het volgende hoofdstuk. Let ook even op de profielfoto van Dawn, ik heb haar haar zwart gemaakt!
Zoals je ziet ben ik dus weer back in town, heb het super leuk gehad. Ik hoop dat jullie het nieuwe hoofdstuk weer leuk vinden! Liefs, Sharon.

Reageer (7)

  • JacobLover

    i love it !
    snel verder joh !
    ze zijn egt spr !

    1 decennium geleden
  • Books

    whoesh, nieuw hoofdstuk.
    en gewoon weer goed ^^
    dus snel verder!
    <33

    1 decennium geleden
  • SoofXD

    Leuuk!! Oook cool gemaakt die link!! :D

    1 decennium geleden
  • cssst

    Lovee it! echt geweldig!(H)
    Ook super tof gedaan met die site!
    Snel verder gaan hoor!(A)

    1 decennium geleden
  • yriz

    Hahahaha, echt cool gedaan met die site! Verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen