De vijf jongens van One Direction staan voor het de deur van hun nieuwe verblijfplaats. Een beetje slungelig zoeken ze naar iets als een bel. 'Misschien is dit het!' roept Harry, hij wijst naar een zwart plaatje naast de deur. Hij wil er met z'n vinger op drukken maar het plaatje geeft niet mee. 'Welkom Harry Edward Styles' zegt een elektronische vrouwenstem. De deur schuift open. 'Awsome!' Harry pakt snel zijn koffer en stapt naar binnen, gevolgd door Naill. Maar net als hij naar binnen wil stappen suist de deur dicht. 'What the hell!' roept Naill verschrikt. De jongens achter hem lachen en schudden hun hoofd. 'Ik zal het wel even voordoen.' stelt Louis voor. Hij stapt voor bij Naill, legt zijn vinger op het plaatje en de deur gaat voor hem open nadat hij herkent wordt als Louis William Tomlinsom. Weer wil Naill er achter aan gaan en weer gaat de deur voor z'n neus dicht.'Stop, alsjeblieft stop!' hikt Liam smekend die van het lachen op de grond ligt. Zayn die inmiddels een beetje bekomen is van de lach stapt naar voren om Naill te helpen. Hij pakt Naills arm en brengt hem naar het plaatje. 'Welkom Naill James Horan.' 'Jeej, ze kent m'n naam!' roept hij blij en springt in het rond. Als hij klaar is met zijn hyperactieve verschijning is de deur al weer gesloten. Zayn zucht, inmiddels is de lol er wel van af. Nogmaals duwt hij Naills vinger tegen het plaatje en als de deur weer open gaat duwt hem naar binnen. Vervolgens gaat hij zelf en als laatst komt Liam binnen.

Reageer (2)

  • eitje

    Ik hou niet echt van one direction maar ik vind dit verhaal nu. Al leuk

    1 decennium geleden
  • kimmss

    ghahahah genius

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen