'Jullie zijn laat' constateert Rosalie toonloos. Alle mensen zitten in de grote woonkamer 'Hoezo zijn we laat?' vraagt Zayn. 'Correctie, onze 2e boyband is niet laat, maar te laat.' 'Wat hoezo zijn wij te laat! Jullie zijn gewoon vroeg.' roept Harry. 'Ja' staat Naill hem bij. 'Het is tien voor vier, en we moesten er om vier uur zijn, dus wat is het probleem?' 'Ja, het is inderdaad tien voor vier, en ja je moest inderdaad om vier uur aanwezig zijn, en ja dat was inderdaad de 12e! Het is inmiddels 14 oktober, en daarmee zijn jullie precies 2 dagen te laat!' De jongens kleuren een beetje rood. 'Serieus, moesten we serieus de 12e komen?' vraagt Harry verbaast. De rest van zijn band kijkt hem nijdig aan, zij dachten de 12e maar Harry wist zeker dat het de 14e was. 'Euh, sorry?' 'Ja, sorry ja, en nu op je knietjes en je handjes gevouwen.' Lacht Rosalie. 'Rose!' snauwt Emmet. 'Ik zal jullie naar jullie kamers brengen. Een ander blond meisje stapt ineens op. Ze draagt een een kort Cheerleader pakje. 'Zal ik anders mee gaan, Quinn.' oppert Finn. 'Onee, hoor, ik red het alleen wel. Ze loopt voor de jongens de grote open trap op. Ze komen terecht op een vide. Met verschillende deuren. Bij elke deur hangt een naam plaatje. 'Hier, dit is de kamer van Zayn en Naill.' Zayn zucht. 'Dat heb ik weer.' 'Wat zeg je Malik?' Zegt Naill en stompt tegen Zayn schouder. Ze lopen een deur verder. 'En hier, de kamer van Liam en Louis.' 'Zo, dus ik heb een kamer voor me alleen!' roept Harry. 'Euh, nee.' zegt Quinn die al een deur verder is. 'Je slaapt bij Peeta, even kijken, Ja Peeta Mellark.' 'Wat, who the hell is dat?' Harry loopt naar de reling van de Vide en roept naar beneden: 'Who the hell is Peeta Mellark.' 'Dat ben ik.' zegt een Blonde jongen. Met schrik in zijn ogen draait hij zich om. 'O mijn god, wat een lekker ding.'

Reageer (3)

  • eitje

    Olalaa

    1 decennium geleden
  • DinoDeSaurus

    Jeah...
    Je bent verder gegaan(dance)
    Snel verder...

    1 decennium geleden
  • whitegamma

    lol. snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen