Foto bij 4

Ik vind die foto echt mooi:D

“Dat weet ik. Ik ken de roedel maar je moet toch oppassen als hij boos is.”
“Hoe weet u van de roedel?”
“Billy is een vriend van mij en hij weet ook dat wij heksen zijn en hij heeft mij verteld over de roedel. Ik moet toch weten met wie mijn dochter omgaat?
“Dat had hij wel even mogen melden. Ik maakte me al zorgen over hoe ik het geheim ging houden.”
“Tja, daar kan ik ook weinig aan doen. Maar Thymara moet jij Perkamentus niet iets vragen? Of wil je dat Seth wegkwijnt zonder jou?”
“Ik ga al mam waar is Solange? En voor ik het vergeet waar is de puppy waar ik nog geen naam voor heb?”
“In haar mand liefje maar ik zou maar opschieten met die naam.”
“Oké, wat vind je van Chevvy?”
“Kan maar neem je haar mee naar Hogwarts of niet?”
“Ik zal het vragen mam.”
Ze pakt perkament en begint te schrijven.
Geachte Perkamentus,
Ik kom graag naar Hogwarts maar ik heb een vriend die dood gaat zonder mij.
Ik mag het eigenlijk niet zeggen maar hij is een soort van weerwolf en ik ben zijn zielsverwant waardoor we eigenlijk niet zonder elkaar kunnen. Mogen hij en mijn puppy(die heel erg gehecht is aan mij en ook niet zonder mij kan) mee naar Hogwarts? Ze kunnen helpen met het onder controle houden van professor Lupos(hij heeft mij dit al laten weten) of in het bos surveilleren ivm onze "geliefde" Vollie.
Veel plezier met uw geestverreikende middelen

MVG.
Thymara Clementia.


Ze rolde haar perkament op en bond het aan de poot van Solange.
“Oké Seth nu moet ik je iets bekennen...”
“Wat dan? Je bent toch niet zwanger he?“ vroeg hij met grote ogen.
“Gast ik ben pas 15… nee ik had het over het feit dat ik niet volledig mens ben…

Reageer (5)

  • IHaveNoLife

    SNEL VERDERR

    1 decennium geleden
  • LinkinPark16

    Snel verder!
    Nieuwe abo!

    1 decennium geleden
  • XHuntressx

    Haha geestverijkende middelen en perkamentus aparte combo xD

    1 decennium geleden
  • WolfScent

    i likes it xD :Y)

    1 decennium geleden
  • Catmint

    Cool!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen