Ik sta op en zie dat de gordijnen van mijn kamer nog steeds toe zijn. Raar kijk ik rond. Normaal heeft Jake de gordijnen al opengetrokken, tegen dat ik opsta. Plots komt Jake de kamer binnen. “Sorry, heer, ik was even buiten.” Ik knik en kijk naar de tafel waar het boek van gisteren avond opligt. Ik sta op en ga aan de tafel zitten en blader weer door het boek. “Heer, ik ben vanmorgen vroeg even naar dat veld geweest.” Zegt Jake rustig terwijl hij mijn bed opmaakt. Ik kijk hem met opgetrokken wenkbrauwen aan. Hij stopt en begint in zijn zak te zoeken, even later legt hij een papiertje op tafel. “Bernad?” lees ik voor. “Dat is de naam van de veldopzichter.” Zegt hij vriendelijk. “Hoe ben je dat te weten gekomen?” vraag ik verbaasd. “Ik vroeg het aan die 2 jongens die op dat veld werkte. Ze waren al vroeg aan het werken.” Ik glimlach. Jake kijkt me aan. “Nog iets heer Liam?” Ik kan ook gewoon even de omgeving van het veld gaan bestuderen, zien of die krullenbol daar in de buurt woont. “Kun jij Louis en Zayn naar hier halen.” Jake knikt en loopt de kamer uit. Ik ben vast besloten vandaag alles van die krullenbol te weten. Waar hij woont, wat hij graag heeft, wat voor familie hij heeft. Als ik eigenlijk zo nadenk, komt dit best wel stalkerig over. Ik grinnik als ik zie hoe Zayn en Louis al ruziënd binnen komen. “Liam, zeg dat hij dom doet en gewoon naar die Eleanor moet gaan.” Zucht Zayn. “Maar, Liam als jij verliefd zou zijn zou je die persoon toch ook niet dwingen iets te doen dat hij niet wil, toch?” bedenkelijk kijk ik Louis aan. “Ik weet het niet Louis.” Zayn lacht. “Zie je hij geeft mij gelijk, dwing die griet gewoon.” Ik zucht. “Jongens , wat vinden jullie ervan als we een rondje door de velden gaan rijden?” ze lachen. “Sgoed, heb jij trouwens al ontbeten?” Ik kijk Louis aan. “Nee heb geen honger, kom we gaan.” Verstop je maar niet krullenbol, want vandaag kom ik achter je hele leven.

Oké, hier is dus het 2 de hoofdstukje dat ik beloofd had vandaag! dus, veel plezeier!

Reageer (2)

  • Niallerslove

    omg supergoed geschreven!
    wanneer komt de 'lirry' ? :)

    1 decennium geleden
  • Justme96

    echt super!!!! I love it!! (H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen