Lachend keek ik naar Niall die rare bewegingen maakten terwijl hij rondjes draaide op het veld. “Niall nu weet ik het zeker, je kunt niet dansen.” Grinnik ik. Niall kijkt me gechoqueerd aan. “Excuseer meneer Styles, dat kan ik wel.” Zegt hij met een zucht terwijl hij toch besluit verder te werken. Ik zit nog steeds op mijn knieën onkruid uit te trekken. “Zeg, Niall wanneer hadden wij pauze?” vraag ik als mijn knieën eigenlijk wel pijn beginnen te doen. Niall haalt zijn schouders op. Ik zucht en kijk rond. In de verte zie ik grond omhoog vliegen, dat soort stofwolken kan alleen maar afkomstig zijn van paarden. Nog voor ik iets deftig tegen Niall kan zeggen stoppen de paarden voor het veld. Ik zie hoe de heren van hun paarden stappen en op ons aflopen. Ze stoppen vlak voor onze neus. Ik kijk naar Niall en zie toe hoe hij in elkaar krimpt. Heer Zayn kijkt hem lachend aan. Zuchtend sta ik op. “Ik dacht dat jullie alleen slachtoffers zochten in de pub, heren.” Zeg ik rustig. “Oh, nee als we zin hebben kloppen we er gewoon wat in elkaar terwijl ze aan het werken zijn op het veld.” Lacht heer Zayn gemeen. Hij krijgt een mep van heer Louis, Zayn kijkt hem kwaad aan. “Durf niet hé.” Klinkt de stem van Heer Liam waarschuwend naar de 2 ridders. Ze knikken. Maar kijken elkaar nog steeds boos aan. Wat er wel grappig uitziet. Ik grinnik, maar blijkbaar wel redelijk luid want ze kijken me allebei plots boos aan. “Eeumh … Sorry.” Mompel ik toch wel een beetje op mijn hoede. Ik schrik door Heer Liam die ook plots grinnikte. “Jullie moeten toegeven, jullie zien er best grappig uit.” Heer Zayn zucht en Heer Louis draait met zijn ogen.

Ik beloof dat de lirry er nu snel aankomt.

Reageer (2)

  • Niallerslove

    jeeeeeeeeeejj lirry is cominggg :d

    1 decennium geleden
  • Justme96

    jippie weer een hoofdstukje!!! I love it <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen